سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

انعقاد 51 قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی گراش

 مدیر عامل شهرک‌های صنعتی فارس  در دیدار با فرماندار گراش گفت: در حال حاضر در شهرک صنعتی گراش ۵۱ قرار داد باسرمایه گذاران برای ایجاد واحد های تولیدی و صنعتی…

 مدیر عامل شهرک‌های صنعتی فارس  در دیدار با فرماندار گراش گفت: در حال حاضر در شهرک صنعتی گراش ۵۱ قرار داد باسرمایه گذاران برای ایجاد واحد های تولیدی و صنعتی منعقد شده است که از این تعداد ۱۲ واحد با اشتغالزایی ۱۱۰ نفر در مرحله بهره برداری است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از گریشنا، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با فرماندار گراش دیدار و در جریان مشکلات صنعت این منطقه قرار گرفت. فرماندار گراش در این دیدار خواستار توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی گراش و راه اندازی ناحیه صنعتی در بخش ارد و دهستان فداغ شد. فرماندار گراش با اشاره به برخی مشکلات شهرک صنعتی و موانع پیش روی سرمایه‌گذران، گفت: شهرستان گراش با توجه به دارا بودن بخش خصوصی قوی، مزایای مهمی برای توسعه صنعت دارد و توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ صنعتی در گراش دارای اهمیت زیادی است.

اصغر فرودی با بیان این که زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری و رونق تولید در گراش وجود دارد، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و رونق کسب و کار، گراش را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می‌دهد. فرماندار گراش خواستار راه‌اندازی ناحیه صنعتی در بخش‌های تابعه شهرستان شد و خاطر نشان ساخت: ایجاد شهرک‌های صنعتی در بخش ارد و دهستان فداغ می‌تواند زمینه شکوفایی اقتصاد شهرستان را فراهم کند. اساس کشور بر تولید است و امروز باید برای حفظ اشتغال تلاش کنیم.

مدیر عامل شرکت شهر‌‌های صنعتی فارس در این دیدار با بیان اینکه شهری صنعتی گراش با مساحت ۴۰ هکتار دارای ۲۳ هکتار اراضی صنعتی است، گفت: در حال حاضر ۵۱ قرار داد باسرمایه گذاران برای ایجاد واحد های تولیدی و صنعتی منعقد که از این تعداد ۱۲ واحد با اشتغالزایی ۱۱۰ نفر در مرحله بهره برداری است. وی تصریح کرد: تاکنون ۱۴هکتار از اراضی این شهرک صنعتی به متقاضیان واگذار شده است و با توجه به به واگذاری سایر اراضی باقیمانده در آینده ای نزدیک، لزوم اجرای طرح توسعه این شهرک صنعتی ضروری است.

فتوحی در دیدار  با فرودی فرماندار گراش  گفت : با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران و واگذاری بخش زیادی از اراضی صنعتی شهرک، طرح توسعه آن از طریق الحاق اراضی مجاور، ضروری است. وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان گراش در جذب سرمایه‌گذار، بویژه سرمایه گذاران مقیم کشورهای حاشیه خلیج فارس، ضروری است در افق بلندمدت توسعه شهرستان، ظرفیت کنونی شهرک صنعتی که درحال تکمیل است افزایش یابد تا جوابگوی سرمایه گذاران باشیم. وی از فراهم بودن زیرساخت ها برای جذب سرمایه گذار در شهرک صنعتی گراش خبر داد و تصریح کرد: برای ارائه بهتر و مناسب خدمات به صنعتگران،بر اساس قانون باید امور راهبری این شهرک صنعتی به شرکت خدماتی واگذار شود.

وی همچنین از آمادگی برای ایجاد نواحی صنعتی جدید در این شهرستان خبر داد و افزود:کار امکان سنجی ایجاد ناحیه صنعتی در منطقه فداغ و بخش ارد در حال انجام است.

 

عکس : محمد خواجه پور-گریشنا

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۵:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین