شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اعطای نیابت گمرکی به پست لارستان

پنج دفتر پستی در فارس دارای نیابت گمرکی شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرکل پست فارس گفت: بر این اساس بستر‌های…

پنج دفتر پستی در فارس دارای نیابت گمرکی شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرکل پست فارس گفت: بر این اساس بستر‌های لازم برای دریافت مرسوله‌های خارجی در شهرستان لارستان، لامرد، جهرم، ناحیه ۷۱۸ و مرکزی شیراز فراهم شده است.

محسن مفتح ادامه داد: این دفاتر با هدف افزایش دسترسی مردم به انواع خدمات پستی، نیابت گمرکی داشته و نماینده گمرک در آن مستقر هستند. وی گفت: مردم می‌توانند هدایای شخصی، سوغات و بسته‌های صادراتی را از طریق دفاتر گمرکی در پست به خارج از کشور ارسال کنند.

مدیرکل پست فارس ادامه داد: هم چنین این اقدام از تردد شهروندان از شهرستان‌ها به مراکز استان کم می کند و تشریفات ارزیابی بسته‌ها تسریع می‌شود. مفتح، کاهش هزینه‌ها، سرعت در عملیات، افزایش رضایتمندی مردم مهمترین ویژگی این دفاتر برشمرد. براساس ماده ۸۴ قانون امور گمرکی، گمرک ایران می‌تواند در صورت درخواست پست ، تمام یا بخشی از وظایف مربوط به پذیرش مرسولات پستی به خارج از کشور را پس از احراز شرایط لازم با اعطای نیابت به پست ایران برای مدت معینی واگذار کند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین