شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بهره برداری از 2 زمین چمن در «اَرَد و آغصه» شهرستان گراش

طی مراسمی با حضور مدیر کل امور استان های وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان فارس، فرماندار گراش و تنی چند از مسئولان محلی ۲ زمین چمن مینی…

طی مراسمی با حضور مدیر کل امور استان های وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان فارس، فرماندار گراش و تنی چند از مسئولان محلی ۲ زمین چمن مینی فوتبال در روستاهای اَرَد و آغصه شهرستان گراش افتتاح شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از گریشنا مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در مراسم افتتاح این دو زمین چمن در سخنانی تاکید کرد که علیرغم تمام محدودیت‌ها و فشارهای مالی و اقتصادی موجود، قطار توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان فارس نه تنها متوقف نشده بلکه با سرعت مناسبی حرکت خود را ادامه داده است.

ایرج رحمانی گفت: با وجود اینکه تحریم های ظالمانه منابع مالی و تامین اعتبار را تحت تاثیرخود قرار داده است، اما همکاران ما در استان ها و در فجر چهل و یکم پروژه های متعددی را در سراسر کشور آماده بهره برداری کرده اند.

وی با بیان اینکه دردهه فجر و در ۲۹ استان کشور ۳۲۰ پروژه ورزشی به مساحت ۷۴۴ هزار متربع و اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد، افزود: فارس با ۶۱ پروژه آماده افتتاح استان نخست در میان دیگر استان های کشور و یکی از استان های پیشرودر عرصه توسعه زیر ساخت های ورزشی  است.

یادآور می شود مساحت هر یک از این زمین‌های ورزشی ۱۲۰۰ متربع است که با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی احداث شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین