شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افزایش همکاری های تربیت بدنی سپاه لارستان با هیئت کشتی

مسئول و رئیس کمیته استعدادیابی و نخبه پروری هیئت کشتی لارستان برای برگزاری هرچه باشکوه تر اولین و بزرگ ترین فستیوال استعدادیابی با رئیس واحد تربیت بدنی بسیج سپاه لارستان…

مسئول و رئیس کمیته استعدادیابی و نخبه پروری هیئت کشتی لارستان برای برگزاری هرچه باشکوه تر اولین و بزرگ ترین فستیوال استعدادیابی با رئیس واحد تربیت بدنی بسیج سپاه لارستان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، در ابتدای این نشست، داوود عسکرپور مسوول هیئت کشتی لارستان بر حضور حداکثری بسیجیان سپاه لارستان در جشنواره استعدادیابی تاکید کرد و اظهار داشت: ظرفیت‌ها و علاقه‌مندان فراوانی در عرصه ورزش کشتی وجود دارد که با استعدادیابی می‌توان زمینه شناسایی، آموزش و ارتقای آنها را فراهم کرد.

وی بر توسعه کشتی و قهرمان پروری تاکید کرد و بیان داشت: شناسایی و استفاده از استعدادهای نخبه با ظرفیت بالا می‌تواند در توسعه و موفقیت این رشته تاثیرگذار باشد.

 عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، با اشاره به اینکه شکوفایی این ورزش ملی کشور در گرو برنامه‌ریزی، هم فکری و همدلی است، خاطرنشان کرد: کشتی لارستان دارای پیشینه درخشانی است که باید تلاش کنیم در استان و کشور به جایگاه مطلوبی دست پیدا کند.

در ادامه این جلسه، احمد حبیب نیا رئیس کمیته استعدادیابی و نخبه پروری هیئت کشتی لارستان، کشف استعدادها از طریق پایگاه های مقاومت بسیج سپاه لارستان را مناسب ترین شیوه اجرای این طرح عنوان کرد و ابراز داشت: اجرای طرح استعدادیابی از طریق سپاه لارستان موجب اعتماد هر چه بیشتر خانواده ها و در نتیجه جذب حداکثری بسیجیان به سوی کشتی می شود.

وی با تاکید بر اینکه کشتی لارستان توانایی ارتقا در کشور را دارد و باید برای تحقق آن اقدام جدی انجام شود، گفت: کشتی لارستان استعدادهای زیادی دارد که توسعه و بهبود وضعیت آن ضروری است.

قهرمان چندین دوره استان و کشور با اشاره به اینکه بسیجیان و دانش آموزان علاقه مند به کشتی لارستان پس از شرکت در طرح استعدادیابی، زیر نظر قهرمانان تیم ملی و مربیان رسمی فدراسیون کشتی آموزش می بینند، افزود: استفاده از استخر و سالن بدنسازی به صورت رایگان، تخفیف ویژه شهریه و اعزام به اردوهای تفریحی ورزشی به صورت رایگان از جمله امتیازاتی است که توسط هیئت کشتی لارستان به افراد جذب شده در طرح استعدادیابی تعلق می گیرد.

در پایان، کامران اسدی رئیس واحد تربیت بدنی بسیج سپاه لارستان ضمن تشکر از فعالیت گسترده هیئت کشتی لارستان، ورزش کشتی را از ورزش های اصیل و ملی کشورمان دانست و حمایت همه جانبه خود را از هیئت کشتی لارستان اعلام کرد.

اولین و بزرگ ترین فستیوال استعدادیابی هیئت کشتی لارستان با همکاری واحد تربیت بدنی بسیج سپاه و آموزش و پرورش لارستان ، یکم اسفند ماه ۹۸ در خانه کشتی شادروان مسلم غریب دوست مجموعه ورزشی شهید دانشیار لار برگزار می شود.

س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین