شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

7درخواست مردمی خطاب به اداره کل راه و شهرسازی لارستان

در ادامه….

همان گونه که وعده داده شده بود، با جمع آوری درخواست های مختلف مردمی و تقسیم بندی آنها بر آن شدیم تا به منظور پیگیری درخواست ها از ابتدا تا کنون آن ها را بر

اساس نام ارگان و اداره مربوطه مرتب نموده و منتشر نماییم. درخواست ها به ادارات مختلف از جمله شهرداری- اداره کل راه و شهرسازی- شرکت گاز- دانشکده علوم پزشکی- اداره صنعت معدن تجارت- مسکن مهر- … و نیز خودِ مجموعه فرمانداری ویژه می باشد. در بخش ابتدایی درخواست های تجمیعی تمامی درخواستها از ابتدا(شهریور۹۳) تا کنون را که خطاب به اداره کل راه و شهرسازی  بوده و یا این اداره کل در آن نقش داشته مرور می کنیم.

این امکان وجود دارد که برخی از درخواست ها تاکنون پاسخ مناسب داده شده باشد (مشکل حل شده باشد) که امیدواریم بخش اعظم درخواست ها این گونه باشد. در مواردی که هنوز پاسخ داده نشده نیز خواهشمند است اداره کل ره و شهرسازی پاسخ مناسب ار ارائه دهد تا الگویی برای ادارات زیرمجموعه باشد. در ادامه لیست ۶ درخواست مردمی خطاب به اداره کل راه و شهرسازی را مرور می نماییم

۱)    از مديركل راه وشهرسازي و مديريت برق شهرستان خواهشمنديم نسبت به تامين روشنايي ورودي لار از سمت جهرم و كمربندي غربي لار اقدام فرماييد.آيا بايد ورودي لار با اين همه قدمت به اين صورت باشد.امروزه حتي ورودي روستاها هم داراي روشنايي است.(قابل توجه مسئولین اداره کل راه و شهرسازی و مدیریت برق لارستان)

۲)      پل ورودي روستاي چاه نهر بيش از ۶ سال كه ديواره ي ان تكميل شده و از ان زمان تا كنون هيچ گونه اقدامي انجام نشده لازم به ذكر است كه در زمان بارندگي مسير ارتباطي چاه نهر به مركز شهرستان قطع مي گردد و امكان تردد وجود ندارد . لطفا پيگيري نماييد . داريوش الهاميان چاه نهر . (قابل توجه بخشداری و شورای شهر و اداره کل راه و شهرسازی لارستان)

۳)    از  اداره کل  راه وشهر سازي لارستان و برق منطقه ای لارستان تقاضاي عاجزانه دارم در تسریع روشنایی اتوبان اميرالمومنين ازسمت دوراهي شهرقديم به شهر جديد اقدام عاجل نمایند. باتوجه به نزديك بودن به سال جديد ورفت و آمد مسافران نوروزي براي پيشگيري ازهرگونه حادثه اقدامات لازم باید صورت  گيرد (قابل توجه اداره کل راه و شهرسازی و شرکت برق)

۴)    ازفلكه صحبت لاري به سمت فرودگاه از هردوطرف خيابان نيمي ازآن آسفالت و بقيه خاكي ميباشد چرا جاده۴۰متري را فقط ۲۰متر آن آسفالت کرده اند. آياقسمت خاكي براي سواري خاصي در نظر گرفته شده است؟لطفا آسفالت آن را به اتمام برسانيد (قابل توجه شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی لارستان)

۵)     لطفا فكري به حال روشنايي ورودي لار از سمت شيراز كنيد(داخل جاده و محدوده ۳ راهي كه به كمربندي پشت قلعه وصل ميشود) بيش از اندازه تاريك و وحشتناك است و مسيرهاي دوربرگردان و پيچيدن به سمت كمربندي شهرجديد اصلا مشخص نيست. همينطور جاده كمربندي كه از پشت قلعه به نزديك بائن كشيده شده اصلا وضع خوبي از نظر روشنايي ندارد(قابل توجه برق منطقه ای و اداره کل راه و شهرسازی)

۶)    از مدير كل محترم راه و شهرسازي لارستان خواهشمنديم روشنايي كمربندي جديد الاحداث لار( كمربندي غربي)را در اولويت قرار دهند (قابل توجه اداره کل راه و شهرسازی و اداره برق)

۷)    رشته كوهي كه در شهرجديد و مقابل هتل كوثر است جايگاه مناسبي است براي ساخت پارك كوهپايه اي .(همانند انچه در ابتداي ورودي خور و روي رشته كوه مشرف به اين روستا ديده ميشود). اين ايده را به گوش مسئولين برسانيد. حتي روي كوه مشرف به مدرسه اميركبير ، ميتوان حفره بزرگي ايجاد كرد تا درون ان كتابخانه محلي ايجاد شود … خوابگاه سوله مانند براي دانشجويان ساخته شود .. سقف ايرانيت داشته باشد با تخت هاي سه طبقه عمودي – بدين ترتيب ۵۰ دانشجو را ميتوان تحت پوشش قرار داد. دانشگاه ازاد ميتواند وام ۳۰۰ ميليوني از بانك ها اخذ و از طريق اجاره ها ،اقساط را بپردازد (قابل توجه شهرداری لار- اداره کل راه و شهرسازی- منابع طبیعی- جهاد کشاورزی- دانشگاه آزاد)

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۵:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین