شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برپایی کارگاه‌های آموزشی بهداشت و سلامت در مدارس علمیه لارستان

مسئول نمایندگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه لارستان در دیدار با مدیر مدرسه علمیه برادران این شهرستان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی بهداشت و سلامت در مدارس علمیه شهرستان خبر داد. به…

مسئول نمایندگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه لارستان در دیدار با مدیر مدرسه علمیه برادران این شهرستان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی بهداشت و سلامت در مدارس علمیه شهرستان خبر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی نمایندگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه لارستان، حجت الاسلام زاهدی مسئول نمایندگی این مرکز که برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های این مرکز به مدرسه علمیه برادران شهر لار رفته بود، در دیدار با حجت الاسلام  رمضانی، مدیر این مدرسه علمیه، ضمن شرح کلی فعالیت‌های مرکز خدمات در خدمت‌رسانی به طلاب و خانواده‌های آنان گفت: مرکز خدمات از ابتدای تأسیس خود تا به امروز، برنامه‌های فراوانی در عرصه سلامت و تندرستی حوزویان داشته است.
وی در ادامه درباره برگزاری دوره‌های آموزشی ارتقای فرهنگ سلامت از سوی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بیان کرد: یکی از تلاش‌های این مرکز، آگاهی رساندن به جامعه هدف خود درباره پیشگیری از بیماری هاست که با توجه به تفاهم‌نامه مشترک با دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشت لارستان مقرر شده تا از حضور و دانش کارشناسان خبره آن مراکز جهت آموزش طلاب استفاده شود.

در این دیدار رمضانی نیز با ابراز خشنودی از تأسیس نمایندگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در شهرستان لار اظهار داشت: بحمدالله کارهای بسیار خوبی از زمان تأسیس نمایندگی مرکز خدمات در این منطقه از کشور شروع شده که امیدواریم این تلاش‌ها در موضوع معیشت طلاب و خانواده‌های آنان بیش از پیش دنبال شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین