شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

سپاه و بسیج لارستان آماده همکاری همه جانبه در مواجهه با کرونا

سپاه و بسیج لارستان آماده همکاری همه جانبه در مواجهه با کرونا هستند. این خبر را امیر جاهدی در طی دیدارش با رضایی رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لار و تقدیر…

سپاه و بسیج لارستان آماده همکاری همه جانبه در مواجهه با کرونا هستند. این خبر را امیر جاهدی در طی دیدارش با رضایی رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لار و تقدیر از تلاش های پرسنل پزشکی و پرستاری منطقه اعلام نمود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، سرهنگ جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان به همراه تعدادی از پاسداران سپاه لارستان با حضور در بیمارستان امام رضا(ع)، با دکتر رضایی این بیمارستان و معاونین وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر رضایی گزارشی از اقدامات انجام شده پیرامون پیشگیری ،کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرستان لارستان ارائه کرد و در ادامه جناب سرهنگ جاهدی فرمانده سپاه لارستان، ضمن تقدیر وتشکر از تلاشهای مخلصانه پزشکان، پرستاران، مجموعه بهداشت و درمان، نیروهای خدماتی و اداری و همه کسانیکه در این شرایط حساس، مجاهدانه در حال تلاش برای کنترل و مقابله با بیماری کرونا هستند، از آمادگی مجموعه سپاه و بسیج شهرستان لارستان جهت هرگونه همکاری با بیمارستان امام رضا(ع) و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان لارستان خبر داد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین