شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

مساجد جنوب فارس علیه کرونا ضدعفونی می‌شود

  مدیر ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس گفت: با پیگیری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس برنامه‌ریزی جهت ضدعفونی کردن مساجد جنوب فارس انجام شده است. به گزارش میلاد…

 

مدیر ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس گفت: با پیگیری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس برنامه‌ریزی جهت ضدعفونی کردن مساجد جنوب فارس انجام شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس، محمدابراهیم اخوت اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور و تهدید انتشار آن بهترین روش مبارزه با این بیماری پیشگیری و رعایت نکات بهداشت سلامت می‌باشد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس بیان کرد: از این رو با پیگیری و برنامه‌ریزی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از طریق مذاکره با یکی از نمازگزاران مسجدی که صاحب شرکت تعطیل شده صنایع شیمیایی بوده، در روزهای آتی مواد ضدعفونی کننده محیطی با مواد اولیه موجود در منطقه به میزان ۵ الی ١٠ هزار لیتر تولید و جهت ضدعفونی کردن مساجد اقدام خواهد شد که مستدعی است نیک‌اندیشان مسجدی منطقه جهت تأمین قسمتی از هزینه تولید ماده مذکور ورود و این ستاد را یاری دهند.

وی اضافه کرد: ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس زیر نظر دانشکده علوم پزشکی لارستان، نیروهای داوطلب مردمی را فراخوان کرده تا در شیفت شب ورودی شهر را علیه کرونا کنترل کنند. همچنین با فراخوان نیاز به گیاه آلوئه‌ورا جهت ساخت ژل و ماده ضدعفونی دست، میزان عظیمی از این گیاه از منازل تأمین و زیر نظر دانشکده علوم پزشکی شهرستان، تحویل ناحیه بسیج شده است.

اخوت تصریح کرد: اعضای کانون‌های مساجد جنوب فارس درخصوص شیوع ویروس کرونا نیز در مساجد شهرها و روستاها در حال فعالیت هستند تا بتوان از انتشار این ویروس در مساجد جلوگیری کنند تا نمازگزاران با اطمینان خاطر در مراسم نماز جماعت شرکت کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس یادآور شد: از زمان گسترش ویروس کرونا، از کانون‌های مساجد جنوب فارس خواسته شد که فعالیت‌های فرهنگی هنری و اجتماعی کانون مسجد خود را مدیریت کرده و به حداقل برسانند و اولویت اقدامات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در برهه کنونی را کمک به پیشگیری و آگاهی‌بخشی عمومی در زمینه شیوع این بیماری و مبارزه با جوّ منفی و القاء ناامیدی در بدنه مردم نمایند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۶:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین