جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تمامی مبادی ورودی و خروجی لارستان مقابل کرونا کنترل می شود

بنا بر اعلام معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان لارستان گفت: تا روز جمعه شانزدهم اسفندماه جاری تنها یک مورد مثبت بیمار مبتلا به ویروس کرونا داشتیم که روز شنبه…

بنا بر اعلام معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان لارستان گفت: تا روز جمعه شانزدهم اسفندماه جاری تنها یک مورد مثبت بیمار مبتلا به ویروس کرونا داشتیم که روز شنبه هفدهم اسفندماه نیز نتیجه تست سه بیمار مشکوک دیگر در این شهرستان مثبت اعلام شد.

به گزارش میلاد لارستان، جلیل حسنی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تمامی مبادی ورودی و خروجی شهرستان لارستان با حضور عوامل بهداشت و درمان شهرستان و نمایندگان دیگر دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بیماری کرونا کنترل می‌شود و افراد مشکوک قرنطینه خانگی یا در بیمارستان بستری می‌شوند.

وی ادامه داد: ضد عفونی و گندزدایی شهر لار، مراکز بخش‌ها، هشت شهر و بخش قابل توجهی از روستاهای این شهرستان لارستان انجام شده است و هشدارهای لازم به مردم داده شده است.

فرماندار ویژه شهرستان لارستان گفت: تمامی مدارس، دانشگاه‌ها و مناطق گردشگری شهرستان لارستان به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تعطیل هستند و از پذیرش مسافر در این شهرستان معذور هستیم.

حسنی افزود: فعالیت اصناف و بازاریان شهرستان لارستان از جمله بازار قیصریه به حالت تعطیل یا نیمه تعطیل درآمده است.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود اقلام بهداشتی در شهرستان لارستان، فعالیت برخی کارگاه‌ها تغییر یافت و روزنامه نزدیک به سه هزار ماسک در شهرستان تولید و عرضه می‌شود.

معاون استاندار فارس گفت: با مشارکت مردم ژل ضدعفونی با تلفیق الکل و آلوئه ورا تولید می‌شود اما با کمبود الکل در سطح شهرستان مواجه هستیم.

حسنی افزود: چند واحد مسکونی نیز در سطح شهرستان برای قرنطینه افراد مشکوک یا بستری بیماران مبتلا به کرونا پیش‌بینی شده است و در صورت نیاز از این واحدها استفاده خواهد شد که امیدواریم این بیماری هرچه سریعتر کنترل شود.

فرماندار ویژه شهرستان لارستان گفت: با توجه به روند شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، خیرین لارستانی در جهت پیشگیری و مقابله با این ویروس به کمک دستگاه‌های اجرایی شهرستان از جمله دانشگاه علوم پزشکی شتافتند.

حسنی اظهارکرد: خیران کمک خوبی در بحث خرید دستگاه‌های تب سنج و تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز پزشکان، پرستاران و مردم داشته‌اند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۶:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین