دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

رونمایی از بزرگترین روزنامه دیواری جهان در اوز لارستان

میلاد لارستان: بزرگترین روزنامه دیواری جهان با ۱۳۸۰ متر در منطقه اوز لارستان رونمایی شد، این روزنامه با موضوع «وحدت بین مسلمین» به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم…

میلاد لارستان: بزرگترین روزنامه دیواری جهان با ۱۳۸۰ متر در منطقه اوز لارستان رونمایی شد، این روزنامه با موضوع «وحدت بین مسلمین» به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) طراحی و منتشر شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، بزرگترین روزنامه دیواری جهان با ۱۳۸۰ متر در منطقه اوز لارستان رونمایی شد، این روزنامه با موضوع «وحدت بین مسلمین» به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) طراحی و منتشر شده است.

محمدرسول امینی، طراح این روزنامه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: طراحی و تهیه مطالب این روزنامه ۲ ماه زمان برده و این روزنامه به همت نشریه صحبت نو اوز و ۸۰ متر این روزنامه توسط دانش‌آموزان اوزی تهیه شده است.

به گفته وی بزرگترین روزنامه دیواری ثبت شده در جهان ۶۸۰ متر است و سال گذشته نیز در خراسان روزنامه‌ای به اندازه ۱۰۸۳ متر طراحی و تهیه شدکه البته در کتاب گینس ثبت نشده است اما امینی از مکاتبه برای ثبت روزنامه دیواری اوز لارستان در کتاب گینس و کتاب رکودهای آسیا خبر داد.

امینی افزود: محتوای این روزنامه از زندگی پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع)، احادیث این بزرگواران و اشعاری در مدح پیامبر و امام جعفر صادق تهیه شده است و این روزنامه به شکل رنگی و سیاه و سفید است.

طراح بزرگترین روزنامه دیواری جهان خاطرنشان کرد: این روزنامه در محل مسجد شیخ اوز لارستان نصب شده و در معرض دید مردم قرار گرفته است.

گفتنی است؛ اداره ارشاد اسلامی لار، اوز، شهرداری، بخشداری و آموزش و پرورش اوز در تهیه این روزنامه با طراحان آن همکاری داشته‌اند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین