دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان

آمادگی راهداران برای مقابله با بارندگی شدید

میلاد لارستان: مدیر کل راه و شهر سازی لارستان خبر داد: راه های اصلی، فرعی و روستایی حوزه استحفاظی باز است و عبور و مرور به صورت عادی جریان دارد .

مدیر کل راه و شهر سازی لارستان خبر داد: راه های اصلی، فرعی و روستایی حوزه استحفاظی باز است  و عبور و مرور به صورت عادی جریان دارد .
به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي لارستان، مهندس محمد رضا باقری فرد مدیر کل عنوان داشت: اکیپ ها، راهداران و عوامل راهداری همراه با دستگاه‌های مربوط و شن و ماسه مورد نیاز در آماده باش کامل هستند.

وی افزود با توجه به شرایط آب و هوایی و بارندگی، جلسات مختلفي جهت هماهنگي و آمادگي هر چه بيشتر راهداران سخت كوش اين اداره كل تشكيل شده است .

مهندس باقری فرد با بیان اینکه شاهد بارش باران در نقاط مختلف جاده ها هستیم که باعث لغزندگی جاده ها نیز شده است از مسافران و رانندگان خواست برای عبور از این مسیر قبل از حرکت  از سالم بودن وسیله نقلیه بخصوص سیستم گرمایشی خودرو و سیستم برف‎پاک کن اطمینان لازم را کسب کنند.

مدیر کل راه وشهرسازي لارستان ادامه داد : بيش از ۳۵۹۲ كيلومترراه و۲۵ گردنه  در حوزه استحفاظي اين اداره كل و جود دارد  و علي رغم بارندگي شديد و ريزش كوه در گردنه ها خوشبختانه با تلاش شبانه روزي راهداران زحمتكش اين اداره كل در حال حاضر كليه مسيرهاي باز است .

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین