دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

هشدار هواشناسی در خصوص فعالیت سامانه بارشی

هواشناسی در خصوص فعالیت سامانه بارشی در استان هشدار داد. به گزارش میلاد لارستان، مدیرکل هواشناسی فارس در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: با فعالیت سامانه…

هواشناسی در خصوص فعالیت سامانه بارشی در استان هشدار داد.

به گزارش میلاد لارستان، مدیرکل هواشناسی فارس در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: با فعالیت سامانه بارشی از امروز در شمال ، غرب، مرکز و بخش هایی از جنوب استان فارس بارندگی و وزش باد پیش بینی می‌شود.

دهملایی افزود: روز پنجشنبه بارش های پراکنده برای نیمه شمالی استان و روز جمعه رگبار پراکنده از اواخر وقت پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: برای روز شنبه دوم فروردین این سامانه در کل استان بویژه نیمه غربی و جنوبی و روز یکشنبه سوم فروردین، کل استان بویژه نیمه شمالی بارش باران پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی فارس اضافه کرد: با توجه به این شرایط، توصیه می‌شود کشاورزان، عشایر، دامداران و روستاییان از چرای دام در مناطق مرتفع و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و از تردد در ارتفاعات این مناطق به سبب وقوع صاعقه خودداری کنند.

دهملایی گفت: با توجه به بارندگی و لغزندگی مسیر‌های ارتباطی و آبگرفتگی ها، مسافران برای حفظ ایمنی و کاهش خسارت‌های احتمالی تصمیمات لازم را اتخاذ کنند و تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

مدیرکل هواشناسی فارس گفت: ادامه داد: پیش بینی می‌شود این سامانه بارشی صبح روز دوشنبه از استان خارج شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین