جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

امکان برداشت آب شرب از پارک شهر لار فراهم شد

معاون فرمانداری ویژه لارستان از امکان برداشت آب شرب از پارک شهر لار از صبح تا ساعت ۱۴ هر روز خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، در پی درخواست های…

معاون فرمانداری ویژه لارستان از امکان برداشت آب شرب از پارک شهر لار از صبح تا ساعت ۱۴ هر روز خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، در پی درخواست های متعدد شهروندان درخصوص پیگیری علت عدم اجازه به شهروندان برای برداشت آب شرب از آب شیرین کن های پارک شهر لار، این موضوع علاوه بر انتشار چندباره در کانالهای اخبار میلاد لارستان در شبکه های اجتماعی و مجازی، از طریق مسئولان مربوطه نیز مورد پیگیری قرار گرفت.

در همین زمینه شهروندان با ارسال پیام هایی از مسئولین خواسته بودند که با توجه به شرایط آب و هوایی لارستان و افزایش میزان برداشت آب از آب انبارهای شهر توضیح دهند. چرا که ادامه این روند باعث کاهش حجم آب ذخیره شده در آب انبارها می شد و در فصل تابستان مردم شهرقدیم را با مشکل مواجه می کرد.

این موضوع توسط تیم رسانه ای میلاد لارستان با مهندس طاهری معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان در میان گذاشته شد.

وی علت اتخاذ این تصمیم را رعایت بهداشت و جلوگیری از تجمع افراد در هنگام برداشت آب شرب اعلام کرد و گفت: در این زمینه در جلسات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

طاهری بیان کرد: آب شهری از نظر سلامت و کیفیت مورد تایید آبفا شهری و مرکز بهداشت لارستان است و به شهروندان توصیه می شود از آب لوله کشی شهری استفاده کنند.

معاون فرماندار لارستان با اشاره به اینکه با رایزنی های صورت گرفته و تصمیم جدید با اتخاذ تدابیری امکان برداشت آب شیرین برای مردم از پارک شهر فراهم شده است، تصریح کرد: از فردا(۴ فروردین ماه ۹۸) امکان برداشت آب شیرین برای مردم از صبح تا ساعت ۱۴ فراهم است.

وی ضمن درخواست از شهروندان برای عدم مراجعه در غیر از ساعات تعیین شده، تأکید کرد: شهروندان حتما موارد بهداشتی را جهت برداشت آب رعایت کنند و با خود دستکش و ماسک بهمراه داشته باشند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۳:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین