شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

خسارت میلیاردی باران به کشاورزی لارستان

بارش‌های بهاری به بخش کشاورزی لارستان خسارت وارد کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی لارستان، مسئول واحد طرح و برنامه جهاد کشاورزی لارستان گفت:…

بارش‌های بهاری به بخش کشاورزی لارستان خسارت وارد کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی لارستان، مسئول واحد طرح و برنامه جهاد کشاورزی لارستان گفت: بارش‌های اخیر که در روز‌های سوم و چهارم فروردین ماه رخ داد، بیش از ۲۰ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف کشاورزی لارستان خسارت وارد کرد.

علی فلاحت پیشه افزود: این خسارت‌ها ک بیش از ۱۴ هزار و ۳۸۱ هکتار از زمین‌های زراعی و باغات مرکبات را از ۱۰ تا صد درصد دچار خسارت کرد.

او اظهار کرد: طی ارزیابی‌های صورت گرفته بیشترین خسارت به گندم آبی با سطحی معادل دو هزار و ۵۷۰ هکتار به میزان وارد شد، مزارع کلزا نیز در سطح ۶۱۶ هکتار شامل خسارت شدند.

فلاحت پیشه با اشاره به نقش بیمه محصولات کشاورزی در مواقع بروز خسارت، صندوق بیمه محصولات کشاورزی را تنها نهاد پاسخگو در این گونه مخاطرات دانست و از کشاورزان خواست تا با بیمه کردن محصولات خود در زمان بروز چنین حوادثی بخشی از زیان خود را جبران کنند.

او عنوان کرد: در شرایط فعلی با وجود بحران ویروس کرونا و لزوم کاهش تردد، و بنا ه دستورالعمل مدیریت شعب بانک کشاورزی کشاورزان می‌توانند بدون مراجعه به شعب بانک کشاورزی از طریق سامانه جامع بیمه کشاورزی خسارت خود را ثبت کنند.

به گفته مسئول واحد طرح و برنامه جهاد کشاورزی لارستان، متقاضی پس از ورود به صفحه اصلی سامانه جامع بیمه کشاورزی به آدرس (cs.sabka.ir) گزینه ” ورود به عنوان مشتری” را انتخاب و با درج اطلاعات کد ملی و تاریخ تولد و نام بیمه گذار وارد سامانه شده و از طریق انتخاب آیتم ” پرتال مشتریان ” و گزینه ” خسارت‌های من” اطلاعات خسارت جدید را ثبت و تایید کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین