جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

طرح آمایش هنرمندان در شهرستان لارستان انجام می شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان از اجرای طرح آمایش هنرمندان لارستان خبر داده  و اظهار داشت: این طرح به منظور جمع آوری آمار هنرمندان لارستان مدنظر قرار گرفته است….

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان از اجرای طرح آمایش هنرمندان لارستان خبر داده  و اظهار داشت: این طرح به منظور جمع آوری آمار هنرمندان لارستان مدنظر قرار گرفته است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، مجید حجتی در این خصوص افزود: حوزه ی هنر شهرستان بزرگ لارستان ظرفیت نهفته ای است که گاه خودمان هم بدلیل نبود آمار مشخص، آن را دست کم می گیریم.

وی گفت: شاید در نقطه ای دور دست که تصورش را هم نداریم یک جریان قدرتمند هنری در حال شکل گیری باشد. تردیدی ندارم که هیچ روستایی خالی از اهل هنر نیست. لذا توقع می رود، عزیزان همه مناطق طرح را جدی بگیرند و تمامی اهالی هنر در طرح آمایش هنرمندان لارستان شرکت نمایند. حجتی افزود : در انتهای این طرح ما می بایست آمار اکثریت قریب به اتفاق فعالان دیروز و امروز حوزه های مختلف هنری شهرها و روستاهای لارستان را به دست آوریم.

وی از همه بخشداران، شهرداران،شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران و فعالان عرصه هنر مناطق مختلف تقاضا نمود این طرح را مورد توجه ویژه قرار داده و آگاهان حوزه هنر نیز تنها به نام و مشخصات خود اکتفا نکنند و دیگر هنرمندان شهر و روستای خود اعم از هنرآموز، مدرس و پیشکسوت را با ذکر مشخصات خواسته شده معرفی نمایند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین