جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

توزیع 625 بسته حمایتی بین نیازمندان توسط انجمن خیریه اوز

به همت انجمن خیریه اوز ۶۲۵ خانوار از نیازمندان تحت پوشش این انجمن، بسته حمایتی شامل کارت اعتباری و ژل ضدعفونی کننده دریافت کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

به همت انجمن خیریه اوز ۶۲۵ خانوار از نیازمندان تحت پوشش این انجمن، بسته حمایتی شامل کارت اعتباری و ژل ضدعفونی کننده دریافت کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، مسعود کراماتی رئیس هیئت امنای انجمن خیریه اوز گفت: با توجه به شیوع کرونا و غیرفعال شدن کسب و کار در شهر اوز، هیئت امنا انجمن تصمیم گرفت برای کمک به امرار معاش نیازمندان، به ۶۲۵ خانواده نیازمندان که شامل ۱۶۵۰ نفر از شهروندان می شود کارت اعتباری اهدا کند.

وی افزود: با توجه به این که ضدعفونی کردن دست ها و سطوح نیز یکی از اصول بهداشتی است که در این شرایط باید مراعات شود، انجمن خیریه با خرید ۱۷۰۰ عدد ژل ضدعفونی کننده ۱۵۰ میلی، به مبلغ ۱۰ میلیون تومان به همه نیازمندان تحت پوشش اهدا کرد.

با کارشناسی انجام شده توسط انجمن خیریه مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان به وکالت از نیکوکاران بین ۶۲۵ خانوار نیازمند که براساس میزان درآمد اعضای خانواده آنان، به ۳ اولویت یک، دو و سه تقسیم شده اند، توزیع شد.

کراماتی گفت: این انجمن در نظر دارد در مرحله بعد، در صورت همکاری سایر شهروندان و نیکوکاران، برای شهروندانی که در لیست نیازمندان نبوده اما به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا در امرار معاش با مشکل مواجه شده اند، وام معیشتی پرداخت کند که جزئیات این برنامه متعاقبا اعلام می شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین