شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کرونا مصرف آب در لارستان را 19 درصد افزایش داد

رئیس اداره آبفا لارستان با بیان اینکه این روزها و از آغاز شیوع ویروس کرونا مصرف آب جهت شست و شو و بهداشت افزایش داشته است، گفت: در نیمه نخست…

رئیس اداره آبفا لارستان با بیان اینکه این روزها و از آغاز شیوع ویروس کرونا مصرف آب جهت شست و شو و بهداشت افزایش داشته است، گفت: در نیمه نخست فروردین ماه سال جاری نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۱۹ درصدی مصرف آب در لارستان بوده ایم.

حسین مختاری در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه این روزها و از آغاز شیوع ویروس کرونا مصرف آب جهت شست و شو و بهداشت افزایش داشته است، اظهار داشت: در شهر لار میزان مصرف آب طی ماه آخر سال ۹۸، تا ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست فروردین ماه سال جاری نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۱۹ درصدی مصرف آب در لارستان بوده ایم، افزود: در زمینه پرداخت قبوض آب اسفندماه ۹۸ و فروردین ماه ۹۹ تاکنون بخشنامه و دستوالعملی از وزارت نیرو دریافت نشده است اما با توجه به شرایط اقتصادی موجود نسبت به پرداخت قبوض آب مشترکین سخت گیری نمی شود.

رئیس اداره آبفا لارستان با اذعان به اینکه اصناف و کسبه در صورت لزوم می توانند با تأخیر نسبت به پرداخت قبوض آب اقدام کنند، تأکید کرد: اهمیت صرفه جویی در مصرف آب همواره رو به افزایش بوده و به ویژه در شرایط کنونی می توان با همراهی و همدلی، ضمن رعایت موازین بهداشتی، اصول الگوی مصرف بهینه آب را سرمشق خود قرار داد.

مختاری با بیان اینکه در صورت رشد میزان مصرف آب، شبکه آبرسانی با کاهش فشار مواجه خواهد شد، تصری کرد: به جهت مقابله اصولی با بیماری کرونا و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی می بایست همه ما در مصرف صحیح آب کوشا باشیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین