سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

متهم 400میلیون تومان برداشت اینترنتی در دام پلیس فتا لارستان

فرماندهی انتظامی لارستان از دستگیری متهم پرونده ۴۰۰ میلیون تومانی که اقدام به برداشت اینترنتی از حساب بانکی شهروندان نموده بود خبر داد. به گزارش میلادلارستان  به نقل از پلیس…

فرماندهی انتظامی لارستان از دستگیری متهم پرونده ۴۰۰ میلیون تومانی که اقدام به برداشت اینترنتی از حساب بانکی شهروندان نموده بود خبر داد. به گزارش میلادلارستان  به نقل از پلیس فتا لارستان، ‎سرهنگ داوود امجدی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وصول تعداد ۷ شکایت از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان لارستان بصورت مشابه مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب افراد به اداره پلیس فتا که مدعی برداشت غیر مجاز از حسابشان بودند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس فتا اقدامات فنی و پلیسی خود را آغاز کردند و در قدم اول متوجه شدند تمامی شاکیان در یک موضوع وجه اشتراک دارند و اینکه همه در یکی از بانک های شهرستان دارای حساب می باشند. با بدست آمدن این سرنخ، احتمال اینکه متهم در آن محله یا شهرستان سکونت داشته باشد قوت گرفت.

‎سرهنگ امجدی بیان داشت: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و ردگیری خرید های اینترنتی انجام شده متوجه شدند که کلیه اجناس به آدرسی جعلی در شهرستان گراش ارسال می شود ولی اجناس توسط شخصی به هویت ف آ که راننده آژانس می باشد تحویل گرفته می شود.

‎با اعزام تیمی از مأموران به شهرستان گراش و دستگیری راننده آژانس و گرفتن اظهارات ایشان مشخص گردید که متهم از طریق شماره بی نام با راننده آژانس تماس و از ایشان میخواسته که اجناس را از اداره پست تحویل و در جایی پرت اجناس را تحویل ایشان دهد.

متهم زمان تحویل اجناس با ماسک یا چفیه صورت خود را می پوشیده، ‎مامورین پلیس فتا پس از دو ماه تلاش شبانه روزی، محل سکونت مجرم را شناسایی کردند و طی هماهنگی با مقام قضایی حکم ورود به منزل متهم اخذ و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و ۸۰ درصد اجناس خریداری شده از منزل متهم کشف و ضبط گردید.

سرهنگ امجدی افزود: با توجه به اینکه تعداد زیادی از مدارک هویتی و عکس کارت های بانکی افراد در گوشی متهم موجود می باشد؛ تحقیقات پلیس کماکان برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

‎این مقام مسئول در پایان از شهروندان خواست رمز کارت های بانکی خود را بصورت دوره ای تغییر دهند، از قرار دادن کارت بانکی و مشخصات کارت خود به افراد غریبه خودداری کنند و در صورت اینکار سریعا رمز کارت خود را تغییر دهند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۵:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین