پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

به نتیجه رساندن 75 درصد پروندههای فضای مجازی جنوب فارس توسط پلیس فتا لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از منتج به نتیجه شدن ۷۵ درصد از پرونده‌های مرتبط با فضای مجازی خبر داد و گفت: پلیس فتا لارستان مأموریت پیگیری پرونده‌های مرتبط با شهرهای اوز،…

فرمانده انتظامی لارستان از منتج به نتیجه شدن ۷۵ درصد از پرونده‌های مرتبط با فضای مجازی خبر داد و گفت: پلیس فتا لارستان مأموریت پیگیری پرونده‌های مرتبط با شهرهای اوز، خنج، گراش، لامرد، مُهر را برعهده دارد و افرادی که در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری، ایجاد مزاحمت و غیره می‌کنند، شناسایی و برخورد شده است.

به گزارش میلاد لارستان، سرهنگ امجدی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: برابر قانون بیش از ۱۰۰ وظیفه برای نیروی انتظامی در ابعاد مختلف نظیر پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با جدی با ناامنی و شرارت، اجرای احکام قضائی، ابلاغ اوراق قضائی، جلوگیری از ارتکاب و فرار مجرمین، بازرسی و جمع‌آوری ادوات جرم، راهوری و راهنمایی و رانندگی و غیره است.

وی با بیان اینکه در طول دهه‌های اخیر نیروی انتظامی برای تأمین امنیت مردم بیش از ۱۷ هزار شهید تقدیم کرده است، افزود: این نیرو در راه مبارزه با سوداگران مرگ و مواد مخدر بیش از ۵ هزار شهید را تقدیم کرده است.

این مسئول با تشریح برخی از عملکرد‌های ۶ ماهه نخست سال جاری توسط نیروی انتظامی لارستان، تصریح کرد: در زمینه کشف سرقت‌ها نیروی انتظامی لارستان توانسته در بین ۳۶ شهرستان استان فارس با کشف ۹۶ درصد سرقت‌ها که اغلب خُرد بوده، مقام نخست را از آن خود کند.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه جاده‌های لارستان از مسیرهای ترانزیتی محسوب و محل عبور کالاهای قاچاق، مواد مخدر و اتباع بیگانه است که در این خصوص ۱۸۱ پرونده تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده ۳۹۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بوده و در این زمینه ۱۷۵ خودرو توقیف و بیش از ۲۰۰ نفر دستگیر شده‌اند که در این زمینه نیز شهرستان لارستان در سطح استان فارس رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی با اذعان به اینکه از اواخر سال گذشته و در ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد ۵ فقره قتل در شهرستان لارستان به وقوع پیوسته بود که با تلاش پلیس آگاهی همه این قتل‌ها کشف شد، ادامه داد: سلاح‌های گرم به کار برده شده در این قتل‌ها توسط مأموران کشف و ضبط شده است.

سرهنگ امجدی با بیان اینکه در طول این مدت بیش از ۲ تُن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی نظیر تریاک، هروئین، شیشه و غیره کشف و بیش از ۲۶۰ نفر از فروشندگان، قاچاقچیان، توزیع‌کنندگان خُرد و کلان دستگیر شده‌اند، عنوان کرد: پاکسازی محله‌های آلوده، کشف بیش از ۵۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری در طول این مدت رقم خورده است.

فرمانده انتظامی لارستان از منتج به نتیجه شدن ۷۵ درصد از پرونده‌های مرتبط با فضای مجازی خبر داد و یادآور شد: پلیس فتا لارستان مأموریت پیگیری پرونده‌های مرتبط با شهرهای اوز، خنج، گراش، لامرد، مُهر را برعهده دارد و افرادی که در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری، ایجاد مزاحمت و غیره می‌کنند، شناسایی و برخورد شده است.

وی با اشاره به اینکه در موضوعات راهنمایی‌ورانندگی درون شهری در ۶ ماهه نخست سال گذشته حدود ۸ نفر فوتی به ثبت رسیده بود اما در ۶ ماهه نخست امسال این مورد ۵۰ درصد کاهش داشته است، گفت: برای کاهش صدمات جانی و مالی نیاز به رعایت قوانین و مقرارت از سوی رانندگان و همچنین استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی است.

سرهنگ امجدی اغلب فوت‌شدگان حوادث رانندگی را جوانان اعلام کرد و ادامه داد: با پیگیری‌های فرمانده قرارگاه پلیس‌راه جنوب استان فارس، مکاتبات زیادی برای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی این بخش از استان فارس صورت گرفته و در زمان حاضر اکثر محورها به دوربین مجهز است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۴:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “به نتیجه رساندن 75 درصد پروندههای فضای مجازی جنوب فارس توسط پلیس فتا لارستان”

  1. سنگ یخ گفت:

    از طریق فضای مجازی ۳ میلیون تومان ۱۰ ماه پیش از حسابم سرقت کردن درد را با کلیه مشخصات و ادرسش تحویل پلیس فتا دادم . البته از همان روز اول همه دست اندرکاران هم پلیس فتا و هم بازپرس دادگستری به من گفتن به نتیجه ای نمیرسی . حالا هم بعد از این مدت هیچ نتیجه ای نگرفته ام . اصلا برای یک بار هم بعد از تشکیل پرونده مرا نخواسته اند که بگویند پرونده ات به کجا رسید!!!!!!!!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین