شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کمک های خیرین ساماندهی و مدیریت شود

جلسه هم اندیشی اعضای شورا و رؤسای کمیته امداد و دارالایتام با موضوع سامان دهی و مدیریت در کمکهای خیرین برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

جلسه هم اندیشی اعضای شورا و رؤسای کمیته امداد و دارالایتام با موضوع سامان دهی و مدیریت در کمکهای خیرین برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شورای شهر لار؛  روز دوشنبه ۲۶ فروردین ماه ۹۹ اعضای شورای اسلامی شهر لار میزبان دلاور رئیس و خرم مکان معاون کمیته امداد لارستان و فرخاری مدیر  دارالایتام امام علی(ع) بودند.

در ابتدا میرپور بر لزوم جهت‌دهی کمک‌های مردمی در بهبود معیشت افرادی که در ایام شیوع ویروس کرونا آسیب‌دیده و متحمل مشکلات زیادی در اداره زندگی خود شده اند، نکاتی مطرح کرد.

دلاور با ارائه گزارش کاملی از عملکرد کمیته امداد امام خمینی لارستان در سال ۹۸، خدمات مناسب به افراد تحت پوشش در سال گذشته با همراهی و حمایت نیک اندیشان از جمله تهیه جهیزیه از سوی خیرین، برگزاری جلسات فرهنگی و کارگاههای آموزشی، ایجاد اشتغال با نصب پنل های خورشیدی در روستاهای محروم از جمله درز و سایبان، پرورش گیاه آلوئه ورا و درآمدزایی این بخش برای مددجویان و اجرای کشت گلخانه که در سال ۹۹ در دست اجرا خواهد بود، خبر داد.

وی با بیان اینکه مددجویان زیادی هستند که با استفاده از طرح های اشتغال زایی شروع به فعالیت کرده اند و با شیوع ویروس کرونا بیکار و در پی آن متحمل فشار بیشتری شده اند، درخصوص پراکندگی کمک ها به نیازمندان و مددجویان پس از شیوع کرونا ویروس، خواستار همراهی موسسات خیریه با اداره کمیته امداد و دقت بیشتر در ارائه کمک به آنان در جهت حفظ آبروی خانواده و جایگاه آنان باشند.

اعضای شورا نیز ضمن قدردانی از تلاشهای کمیته امداد و نیک اندیشی خیرین و مردم، با برنامه ریزی طولانی مدت و هدایت خیرین در این امر مهم تاکید کردند و خواستار اهداء بُن های خرید به افراد در تامین نیازهای آنان شدند.

فرخاری نیز ازنحوه خدمات رسانی به خانواده های ایتام، فعالیت بانوان دردوخت و تهیه ماسک و سایر خدمات، گزارش کوتاهی ارائه داد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین