دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

پروازهای شرکت آسمان در لارستان جان دوباره می گیرد

میلاد لارستان: پروازهای شرکت آسمان در لارستان جان دوباره می گیرد. به گزارش میلاد لارستان؛ در راستای رشد و توسعه پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در فرودگاه لارستان دکترعلایی مدیرعامل، به…

میلاد لارستان: پروازهای شرکت آسمان در لارستان جان دوباره می گیرد. به گزارش میلاد لارستان؛ در راستای رشد و توسعه پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در فرودگاه

لارستان دکترعلایی مدیرعامل، به همراه معاونین و کاپیتان عشایری مدیرکل منطقه جنوب کشور شرکت هواپیمایی آسمان ضمن بازدید از امکانات وتجهیزات این شرکت هواپیمایی و فرودگاه طی جلسه ای با انصاری فرد مدیرکل فرودگاه لارستان به بررسی مسائل ومشکلات موجود پرداختند.

دراین جلسه درخصوص برقراری مجدد پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان درمسیردبی – لار – دبی که بدلیل کمبود ناوگان ازشانزدهم آذرماه سال جاری به طورکلی کنسل شده است و همچنین انجام پروازاین شرکت هواپیمایی درمسیرهای جدید از جمله مشهد – عتبات – مسقط – تهران – شیراز و کیش بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت ودکترعلایی نیز دستور بررسی درخواستهای انصاری فرد را صادرکرد.

گفتنی است که درحال حاضر پروازهای لارستان به امارات (دبی و شارجه) توسط شرکتهای هواپیمایی فلای دبی و ایرعربیا انجام می شود.

خبرنگار: روابط عمومی فرودگاه بین المللی لارستان

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین