چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

تردد دستگاه‌های «کمباین» در جاده‌های لارستان ممنوع است

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان، گفت: با تردد «کمباین‌ها» بر روی جاده‌ها برخورد جدی خواهد شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل…

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان، گفت: با تردد «کمباین‌ها» بر روی جاده‌ها برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان علیرضا راستیار اظهار داشت: تردد دستگاه‌های «کمباین» با تیغ‌های برنده بر روی محورهای مواصلاتی موجب بروز حوادث می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه با رانندگان این دستگاه‌ها در مسیرها  برخورد جدی و توقیف آن‌ها با هماهنگی دستگاه‌های قضایی و انتظامی صورت می‌گیرد، افزود : در چند روز اخیر تعدادی از کمباین‌ها که در محورهای حوزه استحفاظی این اداره کل راه و شهرسازی لارستان تردد داشته‌اند، متوقف و با آن‌ها برخورد قانونی صورت گرفته است .

علیرضا راستیار با اشاره به اینکه با توجه به عرض تیغ ۵ متری کمباین‌ها و انسداد سطح سواره‌رو در حین تردد باعث بروز خسارت به کاربران جاده و تجهیزات راه‌ها می‌شود، تصریح کرد: در همین راستا در صورت مشاهده این دستگاه‌ها توسط گشت‌های راهداری حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان متوقف خواهند شد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان از مسئولین ذیربط جهاد کشاورزی نیز خواست که در راستای اطلاع‌رسانی و تردد ایمن کمباین‌ها برنامه‌ریزی کنند، اضافه کرد: نیاز است در راستای عدم بروز هرگونه رخداد جاده‌ای و حوادث ترافیکی اطلاع‌رسانی لازم صورت بگیرد.

به گزارش میلاد لارستان، به دلیل آغاز برداشت محصولات کشاورزی به‌ویژه گندم در شهرستان‌های جنوب استان فارس، میزان تردد دستگاه‌های کشاورزی ازجمله «کمباین» در مسیرهای اصلی و فرعی این خطه از استان فارس روبه افزایش است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین