جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

جهادگران روستای محمدقاسمی بیرمی جاده می سازند؛ بخشدار بیرم حمایت کند

در پی بارش های اخیر و فرسایش راه مواصلاتی جاده اصلی بین مزارع روستاهای محمدقاسمی و بالاده بیرم، جمعی از اهالی این منطقه اقدام به بهسازی آن به شکل خودجوش…

در پی بارش های اخیر و فرسایش راه مواصلاتی جاده اصلی بین مزارع روستاهای محمدقاسمی و بالاده بیرم، جمعی از اهالی این منطقه اقدام به بهسازی آن به شکل خودجوش کردند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از بيرم، طي اقدام جهادي و خودجوش قسمتی از جاده اصلی بین مزارع روستای محمدقاسمی و بالاده به طول یک کیلومتر که در طی سالهای اخیر در اثر فرسایش و بارندگی تخریب شده بود بدلیل تردد زیاد نیاز به تعمیر مجدد زیر ساخت داشت كه شن ریزی شد.

اسماعيل حسيني یکی از اعضای این گروه جهادی گفت: این حركت که به همت دو تن از کشاورزان صورت پذیرفت و با استقبال و حمایت تراکتورداران در این امر خداپسندانه مواجه گردید؛ شش دستگاه تراکتور و یکدستگاه لودر شرکت داشتند و حدود یکصد و پنج سرویس تراکتوری شن حمل و سپس با لودر تسطیح شد.

وی تصريح كرد: بدلیل نبود امکانات لازم و محدودیت منابع مالی طرح جهادی از حرکت بازماند و تعمیر مابقی مسیرجهت سهولت در تردد مردم ملزم به همکاری دهیاری، بخشداری و دستگاههای مرتبط است.

طبق گفته هاي دهيار روستاي محمدقاسمي اكثر مردم روستا از طريق اين جاده جهت مراجعه به درمانگاه و نانوايي به بالاده مي روندكه در روزهاي باراني وضعيت بسيار نامناسبي دارد.

انتطار مي رود كه بخشداري بيرم اين امر پيگيري نمايد تا مشكل مردم شريف دهستان بالاده و محمد قاسمي برطرف شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین