پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

دوازدهمین سال بیوت قرآنی توسط کانون «شهید نصیری‌لاری» کلید خورد

کانون قرآن «شهید نصیری‌لاری» امسال در شرایط خاص به وجود آمده در کشور، اقدام به برگزاری دوازدهمین سال بیوت قرآنی به شکلی متفاوت در فضای مجازی کرده است. به گزارش…

کانون قرآن «شهید نصیری‌لاری» امسال در شرایط خاص به وجود آمده در کشور، اقدام به برگزاری دوازدهمین سال بیوت قرآنی به شکلی متفاوت در فضای مجازی کرده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط‌عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس، عظمت ماه مبارك رمضان نزد مسلمانان احترام و جايگاه ويژه‌اي دارد. تلاوت قرآن نیز یکی از مهم‌ترین عبادت‌ها و روح ماه رمضان است که در کالبد آن دمیده شده و ارزش و عظمت آن را چند برابر کرده است.

همزمان با فرارسیدن این ماه مبارک و به دلیل بسته بودن مساجد و حسینیه‌ها در پی ویروس کرونا، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ویژه‌برنامه‌هایی را در قالب‌های متفاوت و برای رده‌های سنی مختلف مهیا کرده‌اند که در این ایام خصوصاً در فضای مجازی اجرا کنند.

کانون قرآن «شهید نصیری‌لاری» امسال در شرایط خاص به وجود آمده در کشور، اقدام به برگزاری دوازدهمین سال بیوت قرآنی به شکلی متفاوت به جای برگزاری در فضای حقیقی در فضای مجازی کرده است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس اظهار داشت: خداوند در نظام خلقتش اهداف بلندي براي خلقت انسان در نظر گرفته و فضاهاي روحاني و معنوي براي رسيدن به اين اهداف براي بندگانش تدارك ديده است كه يكي از آنها ماه مبارک رمضان است.

محمدابراهیم اخوت ادامه داد: اعضای کانون‌های مساجد جنوب فارس همواره با قرآن كريم و اهل‌بيت(ع) مرتبط بوده‌اند به طوري كه در ماه مبارك رمضان هر شب يك جزء از قرآن كريم و دعاي افتتاح را قرائت مي‌كنند.

مدیر کانون قرآن «شهید نصیری‌لاری» با بیان اینکه دوازدهمین سال بیوت قرآنی در ماه رمضان در حال برگزاری است، بیان کرد: از اولین شب ماه رمضان تا آخرین شب این ماه مبارک، جزء‌خوانی قرآن کریم، بیان درس‌های زندگی و غیره به صورت آنلاین در صفحه کانون فرهنگی هنری «شهید شاکری» در فضای مجازی به آدرس Shahidshakeri_larestan اجرا خواهد شد.

اسحاق شاکری افزود: برنامه جزء‌خوانی قرآن هر ساله در بیوت اعضای کانون برگزار می‌شد که امسال به خاطر جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا تصمیم به برگزاری آن در فضای مجازی و به صورت آنلاین گرفته‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه در راستای پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب که «دوره‌های خانگی قرآن باید احیا شود» پایه‌ریزی و همه‌ساله اجرا شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین