جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
رئیس آبفا لارستان اعلام نمود:

مصرف زیاد مردم و یک مشکل فنی عوامل افت فشار آب شهر لار در روزهای اخیر

در پی درخواست برخی کاربران میلاد لارستان مبنی بر پیگیری مشکل کاهش فشار آب لوله کشی  در برخی نواحی شهر لار خصوصا در نزدیکی برخی مکان ها مانند مجتمع غدیر…

در پی درخواست برخی کاربران میلاد لارستان مبنی بر پیگیری مشکل کاهش فشار آب لوله کشی  در برخی نواحی شهر لار خصوصا در نزدیکی برخی مکان ها مانند مجتمع غدیر لارستان، خبرنگار میلاد لارستان موضوع را از رئیس اداره آبفا لارستان پیگیر شد.

مختاری رئیس اداره آبفا لارستان در این خصوص اظهارداشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نکات بهداشتی که مردم در حال رعایت آن هستند مصرف آب بدلیل شستشوی چندین باره دست ها طی روز با افزایش روبرو شده که می توان آن را یکی از دلایل افت فشار آب در شهر لار عنوان نمود

وی گفت: طبق ارزیابی های صورت گرفته به میزان ۲۵ درصد افزایش مصرف آب در شهرستان در این ایام رخ داده که  با توجه به افزایش ۳۰درصدی میانگین کشوری باز هم شهرستان لارستان از مقدار میانگین کشوری افزایش کمتری داشته است.

مختاری گفت: البته شستن چندین باره دست ها و رعایت اصول بهداشتی کاری منطقی در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا است اما برخی افراد طی صابون زدن به دستها و بیست ثانیه دست شستن مداوم آب را باز میگذارند که خود باعث افزایش مصرف آب شده است.

وی  افزود: مشکل فنی کوچکی هم در شبکه آب طی یکی دو هفته اخیر وجود داشته  که با پیگیری و رفع این مشکل جدید کمتر با مشکل افت فشار مواجه خواهیم بود.

ولی در عین حال که مهمترین موضوع در افت فشار آب را افزایش میزان مصرف عنوان می نمود اظهار داشت: این اطمینان را به  همشهریان میدهیم که مخازن ما از لحاظ میزان آب با توجه به بارندگی و آب موجود در سد سلمان فارسی پر است اما از همشهریان تقاضا داریم با توجه به ماه مبارک رمضان و نزدیک شدن به تابستان در مصرف آب صرفه جویی نمایند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین