شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

توزیع 30 هزار قرص نان رایگان در روستاهای محروم بخشدار مرکزی لارستان

بخشدار مرکزی لارستان از توزیع ۳۰ هزار قرص نان صلواتی در سطح روستاهای محروم این بخش خبر داد. علی پیروز در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان بابیان اینکه ماه رمضان،…

بخشدار مرکزی لارستان از توزیع ۳۰ هزار قرص نان صلواتی در سطح روستاهای محروم این بخش خبر داد.

علی پیروز در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان بابیان اینکه ماه رمضان، فرصت مناسبی برای دستگیری از نیازمندان و یاری‌رسانی به محرومان است، اظهار داشت: در آستانه میلاد کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) به همت اتحادیه صنف نانوایان و کارگروه آرد و نان لارستان نان صلواتی در روستاهای محروم بخش مرکزی لارستان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح خداپسندانه مبلغ ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته‌شده بود، افزود: این نان‌ها در قالب ۲ هزار بُن خرید نان صلواتی هرکدام به مبلغ ۵ هزار تومان در اختیار خانوارهای نیازمند در سطح روستاهای محروم واقع در دهستان «دُرز و سایبان» و حومه قرار گرفت.

بخشدار مرکزی لارستان با اذعان به اینکه خانواده‌ها پس از تحویل این بُن‌ها، از نانوایی‌های تعیین‌شده نان دریافت می‌کردند، تصریح کرد: درمجموع ۳۰ هزار قرص نان در اختیار اقشار آسیب‌پذیر قرارگرفته است.

وی اضافه کرد: این بُن‌ها در بین مردم ساکن در روستاهای زاهدمحمود، شمزاغ، هرمودمهرخویی، اوه، علی آبادزاهدمحمود، کهنه مرکزی، علی‌آباد مرکزی، درز، سایبان، سردشت، شتوان، بلوچی، دولت‌آباد، رمیجان، کهنه برهان، مهرآباد، بیخویه، زیارت، چاه نهر و شاه غیب توزیع‌شده است.

به گزارش فارس، روستاهای بخش مرکزی لارستان به دلیل دورافتادگی دارای محرومیت‌های بسیاری است که امید می‌رود باهمت مسوولان به زیرساخت‌های توسعه‌ای این روستاها از قبیل راه، تلفن، اینترنت، کشاورزی، آموزشی و غیره توجه ویژه شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “توزیع 30 هزار قرص نان رایگان در روستاهای محروم بخشدار مرکزی لارستان”

  1. شهروند لاری گفت:

    دهستان. درز. وسایبان به علت. دوری. ووسعت ان. باید. ارتقا. پیدا کند. به مرکز بخش. ودر نجا بخشداری. تاسیس شود. تا. دولت. بیشتر. کمک کند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین