یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نحوه بازگشایی مدارس، مساجد و مراکز پرتجمع

رئیس جمهور گفت: از فردا مساجد ۱۳۲ شهرستان که وضعیت سفید دارند، بازگشایی می‌شود. حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا طی سخنانی اظهار داشت: در…

رئیس جمهور گفت: از فردا مساجد ۱۳۲ شهرستان که وضعیت سفید دارند، بازگشایی می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا طی سخنانی اظهار داشت: در این ماه مبارک، ماه صیام و قیام و ماه قرآن و دعا برای مردم عزیز و شریف ایران و همه مسلمان‌ها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با دعای خیر مردم، مردم از این مصیبت ویروس هم رهایی پیداکنند.

وی گفت: برای ۱۳۲ شهرستانی که شرایط سفید دارند و در جلسه گفته شد بگوییم شرایط «کم‌خطر» دارند، مساجدشان از فردا باز خواهد شد و مساجدی که پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند دو زیبایی دارند، یکی زیبایی معنوی و یکیی زیبایی نظم و یعنی هم عمل واجب و هم عمل مستحب در آن انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین بر اساس تصمیمات امروز در برخی از صنوف نظیر آرایشگاه ها و مراکز ورزشی حتی در مناطق قرمز بازگشایی هایی بصورت پلکانی و با آرامش خواهیم داشت، اما در عین حال فراموش نمی‌کنیم که کرونا همچنان هست و ممکن است روزی با اوج بیماری مواجه شویم.

رئیس جمهور در مورد بازگشایی مدارس گفت: امروز پیشنهاد شد در جلسه که مناطق سفید و کم ریسک از ۲۰ اردبیهشت بازگشایی شود اما کمی نگران بودیم و قرار شد از ۲۷ اردبیهشت آغاز شود؛ این زمان هم قرار شد برایش تصمیم گیری شود و جلساتی برگزار شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۵:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین