دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

حذف پیچ حادثه خیز ورودی روستای هرمود صحرای باغ با مشارکت خیرین

حذف پیچ ورودی روستای هرمود در محور لار – بستک با مشارکت خیرین این روستا انجام خواهد شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و…

حذف پیچ ورودی روستای هرمود در محور لار – بستک با مشارکت خیرین این روستا انجام خواهد شد.
به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیر کل، ضمن بازدید از این پروژه اظهار داشت: حذف پیچ ورودی روستای هرمود در محور لار – بستک با مشارکت خیرین این روستا انجام خواهد شد.
وی افزود: با حذف این پیچ که یکی از نقاط حادثه خیز در ورودی این روستا است که بصورت مستقیم و چهار خطه با رفوژ میانی احداث خواهد شد و نقش قابل توجهی در کاهش تصادفات دارد.
مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، در ادامه در خصوص مشخصات فنی این پروژه تصریح کرد : طول این پروژه یک کیلومتر وحجم خاکبرداری ۲۷۰ هزار متر مکعب به همراه دو دستگاه ابنیه فنی است و در اجرای این پروژه نیاز به جابجایی شبکه برق در این مقطع وجود دارد.
شایان ذکر است در این بازدید، عبدالمجید دستاران مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها،دلاور معاون فرمانداری ویژه لارستان علمدار بخشدار صحرای باغ ،عبدالله قهرمانی رئیس اداره راه و شهرسازی لارستان و مهرافروز مشاور این پروژه حضور داشتند.

 س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین