شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 13

اختلاف مردم و منابع طبیعی در زمین های زراعی “روستای دشتی” به زودی حل میشود

مساله اختلاف مردم با منابع طبیعی بر سر زمین های زراعی به یک بحران در بخش صحرای باغ تبدیل شده که خوشبختانه با بررسی های کارشناسی و پیروی از قانون…

مساله اختلاف مردم با منابع طبیعی بر سر زمین های زراعی به یک بحران در بخش صحرای باغ تبدیل شده که خوشبختانه با بررسی های کارشناسی و پیروی از قانون موضوع در حال حل و فصل می باشد.

به گزارش میلادلارستان کانال خبری صدای صحرای باغ ب طی نشستی با حضور کارشناسان ادارات ثبت اسناد و املاک ، امور اراضی ، منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان و دهیار روستای دشتی موضوع حل اختلاف کشاورزان با منابع طبیعی در خصوص مالکیت اراضی کشاورزی بررسی گردید.

دهیار روستای دشتی  در این خصوص اظهار داشت: حل اختلاف کشاورزان با منابع طبیعی از خواسته های اکید مردم است که تاکنون اقدامی اساسی و جدی برای رفع این اختلاف و دسترسی مردم به زمین هایی که سال ها تحت مالکیت آنها بوده و از طریق این زمین ها امرار معاش می کرده اند، انجام نشده است.

احمدیان  افزود: خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده کارشناسان ادارات مرتبط با حضور در روستای به بررسی حدود اربعه پلاک ۶۹۹ زمین زراعی روستا پرداختند  و امیدواریم هر چه سریعتر شاهد حل اختلاف بین اهالی و منابع طبیعی باشیم.

قابل ذکر است اراضی کشاورزی روستای دشتی در اجرای مرحله اول قانون اصلاحات ارضی در سال ۱۳۴۶ به تعداد ۱۹۰ نفر از زارعین واگذار گردیده است .

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۳:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین