جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

رونمایی از سامانه کمک‌رسانی به نیازمندان در لارستان

از نخستین سامانه کمک‌رسانی به نیازمندان در لارستان رونمایی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امین بذرکار مسئول قرارگاه جهادی نجف در لارستان گفت: به…

از نخستین سامانه کمک‌رسانی به نیازمندان در لارستان رونمایی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امین بذرکار مسئول قرارگاه جهادی نجف در لارستان گفت: به منظور شناسایی نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا سامانه باران همدلی برای اولین بار در این شهرستان طراحی و رونمایی شد.

او، با اشاره به اینکه تلاش قرارگاه جهادی نجف رعایت مساوات در توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان است، بیان کرد: تا کنون حدود ۵ هزار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا شناسایی شده‌اند.

بذرکار تصریح کرد: در فاز اول ٩٠٠ بسته معیشتی به رسم برادری بین نیازمندان شهرهای لار، لطیفی، خور ، روستاهای بائن و براک توزیع شد که در فاز دوم و در قالب رزمایش همدلی لارستان، ٢ هزار و ٣٠٠ بسته تحویل نیازمندان شد که یک‌ هزار بسته نیز به بخش‌های مختلف شهرستان اختصاص داده شد.

مسئول قرارگاه جهادی نجف در لارستان ادامه داد: تا کنون همه اسامی ارسالی از پایگاه‌های مقاومت، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، معتمدین محلی، خیران، نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد، دارالایتام، بهزیستی، مراکز نیکوکاری و غیره در یک نرم‌افزار جمع‌آوری شده و پس از تقاطع‌گیری و حذف موارد تکراری، بسته‌های معیشتی درب منازل به نیازمندان تحویل داده شد.

بذرکار با بیان اینکه طراحی سامانه باران همدلی به منظور شناسایی نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا برای اولین بار در لارستان انجام شده، افزود: این نرم‌افزار به ‌صورت خوداظهاری است و به سفارش قرارگاه جهادی نجف و متخصصان بسیجی طراحی و فاز اول آن رونمایی شد.

او، اضافه کرد: نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا، می‌توانند با نصب این برنامه و وارد کردن مشخصات خود و اعضای خانواده‌ در نزدیک‌ترین پایگاه مقاومت به محل زندگی خود، اطلاعات را ثبت کنند.

مسئول قرارگاه جهادی نجف در لارستان اظهار کرد: اسامی داده شده محرمانه بوده و تنها برای فرمانده پایگاه محل و کاربران سیستم توزیع که حداکثر سه نفر مورد اطمینان هستند قابل دیدن است

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۷:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین