شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

افتتاح 5 پروژه خدماتی رفاهی بیمارستان امام رضا(ع) لارستان با اعتبار 12.7 میلیارد تومان

۵ پروژه درمانی، خدماتی و رفاهی در بیمارستان امام رضا(ع) لارستان افتتاح شد. روز گذشته و همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)  و روز تکریم خیرین ۵…

۵ پروژه درمانی، خدماتی و رفاهی در بیمارستان امام رضا(ع) لارستان افتتاح شد. روز گذشته و همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)  و روز تکریم خیرین ۵ پروژه شامل سی تی اسکن ۱۲۸ اسلایس، فاز دوم بخش مراقبتهای ویژه نوزادان، بخش اکسیژن ساز، آشپزخانه بیمارستان و پانسیون تکنسین های اورژانس هوایی دانشکده علوم پزشکی لارستان با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه و دانشکده علوم پزشکی لارستان در این برنامه که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه لارستان و سایر مسئولین شهری در کنار خیرین پروژه برگزار گردید کریمی ریاست دانشکده به بهره برداری از پروژه های مذکور در روزهای سخت اشاره نموده و  افزود: در این روزهای سخت که همه ما در تکاپو و تلاش برای حفظ سلامتی و امنیت خانواده های خود هستیم، عده ای در کمال مناعت طبع و در اوج خلوص ضمن تلاش برای تامین آرامش خود، زمینه را برای آسایش دیگران نیز فراهم کرده اند.

وی با اشاره به هزینه کرد سه میلیاردی خیرین محترم منطقه در پنج پروژه فوق، این تعامل را به عنوان یکی از بارزترین اقدامات موثر و حضور پر رنگ خیرین در عرصه سلامت خواند و اذعان داشت: در این برهه حساس که گاها فشار تحریم ها و مشکلات اقتصادی سبب شده تا همه پروژه ها در کشور با کندی پیش رود، همت خیران و نیک اندیشان این خطه نه تنها مسیر را برای مجموعه بهداشت و درمان هموار کرده بلکه به حرکت در این راه سرعت بخشیده است.

 

در ادامه مسئولان و خیران برای افتتاح پروژه ها در محل هرکدام از بخش ها حاضر شده ضمن معرفی اجمالی، آن پروژه را افتتاح کردند.

اولین طرحی که مسئولین و خیرین آن را افتتاح کردند، دستگاه CT-SCAN 128 اسلایس آنژیوگرافی قلبی و عروقی بود که با اعتباری افزون بر ۸ میلیارد تومان خریداری شده است که از این مبلغ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سهم دولت و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سهم خیر خانواده مرحوم هاشمی زاده از خیرین بنیاد نیک اندشان هاشمی لارستان بوده است.

          
در ادامه بخش NICU 2 یا بخش مراقبت از نوزدان نارس بیمارستان امام رضا (ع) لار نیز با زیربنای ۳۳۰ متر مربع همراه با تجهیز ۱۴ تخت و دستگاه های مراقبت های ویژه به بهره برداری رسید. این بخش هم باهزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته شده است، که ۴۵۰ میلیون تومان آن توسط خیر خانم حبیبه محمدیان و یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان آن توسط دولت هزینه شده است.


سپس ۲ دستگاه اکسیژن ساز و هوایی فشرده پزشکی بیمارستان امام رضا (ع) لار نیز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان افتتاح شد که از این مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن توسط دولت و ۴۰۰ میلیون تومان آن توسط خیر خانواده مرحوم هاشمی زاده هزینه شده است.


در ادامه ساختمان پانسیون پرسنل اورزانس هوایی نیز با زیربنای ۴۵ متر مربع با اعتباری افزون بر ۱۶۰ میلیون تومان افتتاح شد، که از این مبلغ ۹۰ میلیون تومان آن توسط دولت و ۷۰ میلیون تومان آن توسط خیر خانم بهانه دادالهی تامین شده است.


آشپزخانه جدید بیمارستان امام رضا (ع) لار هم  با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان و سهم دولت معادل  ۸۵۰ میلیون تومان و سهم خیرخانواده مرحوم هاشمی زاده هم ۱۵۰ میلیون تومان آخرین مورد از موارد افتتاحی دانشکده علوم پزشکی لارستان بوده است.

حضار در سالن آمفی تئاتر درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده بصورت آنلاین و ویدئو کنفرانس افتتاح هر پروژه را دنبال کردند .

در پایان این مراسم از خیرین خانواده مرحوم هاشمی زاده، بهانه دادالهی و حبیبه محمدیان و مهندسین و دست اندرکاران ساخت این طرح ها با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۸:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین