شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 49

همکاری افغانستانی های مقیم ایران در گروه های جهادی لارستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان از بخشش ۴۰۰ میلیون تومانی اجاره بها در ایام شیوع کرونا در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان امیر جاهدی در گفت…

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان از بخشش ۴۰۰ میلیون تومانی اجاره بها در ایام شیوع کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان امیر جاهدی در گفت و گو باخبرنگار فارس، هماهنگی جهت بخشش اجاره بهای ۳۵۰ مغازه به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان را از اقدامات گروه های جهادی در لارستان عنوان کرد و گفت:همچنین توزیع دو مرحله بن خرید ۵۰ هزارتومانی نان صلواتی بین دو هزار خانوار شهری و روستایی نیازمند، از دیگر اقدامات انجام شده است که مرحله سوم آن نیز به زودی اجرایی می شود.

وی با اشاره به ساماندهی گروه های جهادی برای کمک به مردم در زمانی که در پی شیوع ویروس کرونا گرفتاری های مختلف را تجربه کرده اند،اظهار داشت: اقدام شاخصی که در شهرستان لارستان انجام شد،استفاده از ظرفیت افاغنه مجاز ساکن در این منطقه جهت ضدعفونی کردن معابر و خیابان ها بود،ظرفیتی که به نظر می رسد مغفول مانده است.

وی همچنین از خرید مایحتاج ۵۰۰خانواده شهدا، سالمند و دارای بیماری خاص توسط جهادگران خبر داد و افزود: در این راستا همچنین کمپینی با عنوان “خرید با من” راه اندازی شده است که جهادگران، خرید خانواده ها و افرادی که در قرنطینه هستند را انجام می دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان ادامه داد: بسیج سپاه لارستان همچنین در اقدامی جالب با توجه به همکاری مجمع خیرین سلامت استان، اقدام به توزیع ژل ضدعفونی کننده دست،ماسک و دستکش بین ۲۴ هزار خانواده شهری ساکن درمرکز شهرستان کرده است که در نوع خود اقدامی بزرگ است.

راه اندازی اپلیکیشنی جهت شناسایی سریع تر نیازمندان در جهت انجام خدمت هدفمند توسط جهادگران نیز از اقدامات جهادگران بسیجی است که افراد به وسیله این اپلیکسشن اطلاعات خود را ثبت کرده و پالایش می شوند.

جاهدی همچنین به توزیع هشت هزار بسته معیشتی و پیوستن به رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.

وی در ادامه به راه اندازی گروه جهادی صنف آرایشگران و حضور در روستاها برای ارائه خدمت صلواتی اشاره کرد و گفت: این اقدام موجب ایجاد رقابت میان اصناف مختلف شد که داوطلبانه فعالیت خبرخواهانه انجام دهند.

جاهدی در پایان افزود: راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و دستکش نیز از دیگر اقدامات ما در لارستان بود که درپی آن با تولید و ارائه دستکش و توزیع در بازار تا حد زیادی التهاب ناشی از کمبود دسکش را در شهرستان کاهش داد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین