سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

راه‌اندازي پرواز عتبات و چند نکته

شنيده‌ها حاكي است از اول ديماه ۹۲ پرواز عتبات عاليات از فرودگاه بين‌المللي لارستان راه‌اندازي مي‌شود و اهالي  منطقه و شهرستانهاي همجوار مي‌توانند به راحتي از لارستان به مقصد كربلا…

شنيده‌ها حاكي است از اول ديماه ۹۲ پرواز عتبات عاليات از فرودگاه بين‌المللي لارستان راه‌اندازي مي‌شود و اهالي  منطقه و شهرستانهاي همجوار مي‌توانند به راحتي از لارستان به مقصد كربلا و نجف پرواز كنند و حرم مطهر حضرت سيدالشهدا و ياران آن حضرت در كربلا ، امام موسي‌بن جعفر و امام جواد عليهما‌السلام در كاظمين و بارگاه حضرت اميرالمومنين علي(ع) در نجف و امام هادي و امام عسكري عليهما‌السلام در سامرا زيارت كنند. اين مسأله براي عموم مردم، مايه خرسندي و گامي موثر است كه بايد به همه

مسئولين اعم از نماينده محترم مجلس شوراي اسلامي  و مدير كل محترم فرودگاه  بين‌المللي لارستان و ساير مسئولين ذيربط و شركت هواپيمايي آسمان كه تقبل انجام اين پرواز را نموده است دست مريزاد گفت اما نكته‌اي كه مردم ما را رنج مي‌دهد فاصله قيمتي است كه بي‌دليل  به نرخ هزينه اين سفر زيارتي افزوده‌اند.
وقتي مسافري از شيراز با هتلي همانند و درجه يكسان با مبلغ ۱۱۵۰۰۰۰ تومان پرواز مي‌كند به چه دليلي از لارستان  با ۳۵۰۰۰۰ تومان اضافه به مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰ تومان پرواز مي‌نمايد؟
راستي  براي مردم ما مشخص نيست كه اين افزايش مبلغ براي چيست اين چه سوء  استفاده‌اي است كه برخي انجام مي‌دهند و كسي نيست  جلو اينها را بگيرد چرا هزينه لارستان به بغداد بايد از هزينه مشهد به بغداد بيشتر باشد؟ افزايش اين مبلغ خود نوعي منع پرواز و در نهايت حذف پرواز را به دنبال  خواهد  داشت زيرا وقتي مسافر عتبات احساس كند پس از ۵ ساعت  طي طريق به فرودگاه شيراز مي‌رسد و با ۳۵۰۰۰۰ تومان ارزان‌تر  پرواز خواهد كرد عملاً  آن را ترجيح مي‌دهد و مسير فوق كه برايش مقرون به صرفه است خواهد پيمود.
در اينجا از نماينده محترم خواهانيم با مسئولين وارد مذاكره شود و اين مشكل را هرچه سريع‌تر  مرتفع نمايد.
اميد است  مسئولين امر نيز توجه نمايند و اين مانع را از سر راه بردارند و صميميت خود را با مردم لارستان افزايش دهند و بيش از اين تخم بد نكارند.

مدیرمسئول

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۴:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین