پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

رشد 13 درصدی تولید گندم در لارستان

امسال تاکنون ، ۴۴ هزار و ۸۵۰ تن گندم از سطح ۱۶ هزار و ۷۵۰ هکتار اراضی دیمی و آبی منطقه لارستان برداشت،  که در مقایسه با سال گذشته حدود…

امسال تاکنون ، ۴۴ هزار و ۸۵۰ تن گندم از سطح ۱۶ هزار و ۷۵۰ هکتار اراضی دیمی و آبی منطقه لارستان برداشت،  که در مقایسه با سال گذشته حدود ۱۳ در صد افزایش داشته است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در بازدید امروز جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، داود شفیعی بخشدار جویم، مهدی ظریف بخشدار بنارویه و روسای ادارات جهاد کشاورزی، غله، تعاون روستایی و کارشناسان ادارات دانشکده علوم پزشکی و صنعت معدن و تجارت و اعضا عضو اتحادیه نانواییهای شهرستان، از محل سیلوی گندم زرین خوشه منصورآباد بخش جویم لارستان، مسائل و مشکلات کشاورزان بررسی شد.

اهم مشکلات مطرح شده کشاورزان، افزایش ساعت کاری سیلوی جمع آوری گندم، تکمیل فضای مراکز خرید مباشری گندم، بالا بودن قیمت کرایه حمل گندم وغیره بود.

فرماندار ویژه لارستان در سخنانی، تلاش کشاورزان در جهت تامین گندم بعنوان یک محصول استراتژیک را ارج نهاد و از دستگاه های ذیربط خواست در سریع ترین زمان ممکن مشکل کشاورزان را حل کنند.

حسنی تاکید کرد: امسال تاکنون ، ۴۴ هزار و ۸۵۰ تن گندم از سطح ۱۶ هزار و ۷۵۰ هکتار اراضی دیمی و آبی منطقه لارستان برداشت، که در مقایسه با سال گذشته حدود ۱۳ در صد افزایش داشته است و همچنان کار برداشت گندم در منطقه لارستان ادامه دارد.

گفتنی است سیلوی گندم زرین خوشه منصورآباد جویم، ۴۳ هزار تن ظرفیت دارد که تاکنون ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن گندم توسط کشاورزان به این سیلو تحویل شده است و همچنان ادامه دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۶:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین