سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

پیشرفت 50 درصدی پروژه احداث باند دوم جاده سه راهی زرین دشت تا تونل وحدت

پروژه در حال احداث قطعه اول محور لارستان – جهرم، حدفاصل سه راهی زرین دشت تا تونل وحدت، مورد بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان قرار گرفت. به گزارش…

پروژه در حال احداث قطعه اول محور لارستان – جهرم، حدفاصل سه راهی زرین دشت تا تونل وحدت، مورد بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، به همراه مهندس باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، از پروژه در حال احداث قطعه اول محور لارستان -جهرم حدفاصل سه راهی زرین دشت تا تونل وحدت را مورد بازدید قرار داد.

در حاشیه این بازدید فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه طی سال گذشته پیگیری‌های مستمری از طریق وزارتخانه راه و شهرسازی برای تکمیل باند دوم محور لارستان- جهرم -بندرعباس انجام گردیده است؛ تاکید کرد: این پیگیری ها موجب شد که حساسیت لازم ایجاد و تکمیل باند دوم محور مذکور در اولویت طرح‌های وزارتخانه قرار گیرد که البته از نظر ما این محور، محدود به شهرستان ما نمی‌شود، بلکه جاده‌ای است که پایتخت و شمال کشور را به جنوب متصل و از پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور است.

حسنی همچنین با توجه به حجم ترافیک زیاد و متصل شدن این محور به تونل وحدت و کاهش دادن سوانح و تصادفات بر اتمام این پروژه با رعایت اصول کامل ایمنی تاکید کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه محور لارستان-جهرم یکی از محورهای پر ترافیک کشور است، برای اتمام دو بانده شدن آن  شبانه روزی کار می شود.

معاون استاندار فارس گفت: با پیگیری مستمر از طریق مسئولان کشوری به ویژه سازمان برنامه و بودجه در تلاشیم با اختصاص اعتبارات خاص نسبت به  هر چه سریعتر این محور اقدام کنیم.

فرماندار ویژه لارستان در پایان از زحمات اداره کل راه و شهرسازی لارستان و پیمانکار و کارگران این پروژه تقدیر کرد.

گفتنی است عملیات اجرایی قطعه اول محور لارستان- جهرم، حدفاصل سه راهی زرین دشت تا تونل وحدت به طول حدود ۸ کیلومتر و عرض ۱۱ متر و با ساخت ۱۵ پل با پیشرفت ۵۰ درصد در حال اجرا است که برای اجرای کامل این پروژه، بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال توسط دولت هزینه می شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۸:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیشرفت 50 درصدی پروژه احداث باند دوم جاده سه راهی زرین دشت تا تونل وحدت”

  1. ناشناس گفت:

    جعفرپور کجاست
    خوب جناب جعفرپور که از نظر روحی ضعیف بودن و میخوان با دانشگاه سرگرم سند چرا انتخابات رو خراب کردند؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین