شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

افزایش 94 فرد کرونایی به آمار استان فارس

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۹۴ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،…

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۹۴ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرسول همتی گفت: از هزار و ۶۸۷ نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیص کووید۱۹ استان، ۹۴ نمونه مثبت اعلام شد که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به پنج هزار و ۹۴ نفر رسیده است.

این مقام مسوول در دانشگاه اظهار کرد: از ۹۴ مورد جدید در استان، شیراز ۳۶ مورد؛ مرودشت ۱۰ مورد؛ داراب ۶ مورد؛ سروستان ۳ مورد؛ کوار، کازرون و ممسنی هر کدام ۲ مورد؛ خرم بید، کوه چنار و زرقان هر کدام یک مورد را شامل می شود و مابقی موارد مربوط به دیگر دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی استان اختصاص دارد.

او افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر در استان بر اثر ابتلا به کروناویروس فوت کردند که مجموع جانباختگان بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ در استان به ۱۰۲ نفر رسیده است.

همتی اظهار کرد: تاکنون چهار هزار و ۱۹۶ نفر از مبتلایان بستری شده در بیمارستان و ایزوله خانگی، سلامتی خود را به دست آوردند و بهبود یافتند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۵:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین