شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

حمایت از دانش آموزان آسیب دیده ناشی از بحران کرونا در لارستان

مدیر هنرستان نمونه‌دولتی و شبانه‌روزی «امام خامنه‌ای» لارستان از حمایت از دانش آموزان آسیب دیده ناشی از بحران کرونا خبر داد. به گزارش میلاد لارستان «عباس نظری» در گفت‌وگو با…

مدیر هنرستان نمونه‌دولتی و شبانه‌روزی «امام خامنه‌ای» لارستان از حمایت از دانش آموزان آسیب دیده ناشی از بحران کرونا خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان «عباس نظری» در گفت‌وگو با خبرگزاری شبستان گفت: به مناسبت هفته معلم، هنرستان نمونه‌دولتی و شبانه‌روزی «امام خامنه‌ای» لارستان در اقدامی نو با راه‌اندازی طرح «هر معلم حمایت از یک دانش‌آموز» به توزیع اولین مرحله بسته‌های حمایتی میان خانواده‌های دانش‌آموزان آسیب‌پذیر از کرونا اقدام کرده است.

مدیر هنرستان نمونه‌دولتی و شبانه‌روزی «امام خامنه‌ای» لارستان با بیان اینکه این طرح به پیشنهاد «برزگری»‌ معاون آموزشی هنرستان انجام شده است، افزود: خداوند را شاکریم که با حمایت مادی و معنوی معلمان عزیز این واحد آموزشی، توانستیم این امر خداپسندانه را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ٣۵ بسته هر کدام به ارزش یک میلیون ریال آماده و توزیع شده است، گفت: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، شکر، ماکارونی و رب‌گوجه بوده است.

نظری با تقدیر از اقدام ارزشمند کادر آموزشی این هنرستان در تهیه این بسته‌های معیشتی، خاطر نشان کرد: باید برای حل مسائل و مشکلات مردم مستمند همه مردم و مسئولان با همکاری هم، وظایف دینی و ملی خود را در این مورد انجام دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین