جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

استان فارس به مرحله هشدار رسید/۱۳۷ مورد جدید شناسایی شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه استان فارس به مرحله هشدار رسید، از مردم خواست تا توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند. به گزارش میلاد لارستان…

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه استان فارس به مرحله هشدار رسید، از مردم خواست تا توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هشدار به مردم فارس در خصوص افزایش ناگهانی ابتلا به کروناویروس، اظهار کرد: آمار افزایش مبتلایان به کروناویروس در روزهای اخیر استان های خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کرمان و به علت همجوار بودن با استان فارس، با یک افزایش ناگهانی شیوع ویروس مواجه هستیم و استان فارس در حال حاضر به مرحله هشدار رسیده است.

او با اشاره به بررسی هزار و ۵۶۹ نمونه در آزمایشگاه‌های تشخیصی کروناویروس در استان طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: از این تعداد، ۱۳۷ مورد مثبت اعلام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: از ۱۳۷ مورد جدید در استان، شیراز ۷۴ مورد، لامرد ۸ مورد، ممسنی ۴ مورد، مرودشت ۳ مورد، بیضا، زرقان و کازرون هر کدام ۲ مورد، قیروکارزین، مهر و کوه چنار هر کدام یک مورد را شامل می‌شود و مابقی موارد مربوط به دیگر دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان اختصاص دارد.

عبدالرسول همتی تصریح کرد: با شناسایی موارد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مبتلایان در استان فارس به ۶ هزار و ۱۴۷ مورد افزایش یافته است.

معاون بهداشت دانشگاه بیان کرد: در ۵ روز گذشته مورد فوتی به علت ابتلا به کروناویروس در استان فارس گزارش نشده و مجموع جانباختگان بر اثر بیماری کووید ۱۹، ۱۱۰ نفر است.

همتی، مجموع بهبودیافتگان از بیمارستان‌ها و ایزوله خانگی در استان را نیز ۵ هزار و ۴۴۹ نفر اعلام کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین