سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

کشف دو جسد در کمتر از دو روز در گراش

کشف دو جسد به فاصل کمتر از دو روز در گراش تامل زیادی را در این روزها برانگیحته است. به گزارش میلادلارستان به نقل از گریشنا اولین جسد مربوط به فردی…

کشف دو جسد به فاصل کمتر از دو روز در گراش تامل زیادی را در این روزها برانگیحته است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از گریشنا اولین جسد مربوط به فردی است  که  گفته می شود به قصد آرایشگاه از خانه خارج شده و بعد از ۱۲ روز در دامنه کلات پیدا می شود.  بر این اساس حدود ساعت ۲۲:۳۰  روز ۱۴ خرداد نیروهای هلا‌ل‌احمر به محل اعزام شده و در کنار یک صخره با جسد بی جان جای مانده بر روی زمین مواجه میشوند. بر اساس کارت شناسایی همراه جسد به احتمال زیاد متوفی فردی بوده است که از ۱۲ روز پیش خانواده در جستجوی او بودند.

بنا بر این گزارش جسد به احتمال زیاد متعلق به یک کارگر ساختمانی اهل داراب بوده که روز جمعه ۲ خردادماه به قصد آرایشگاه از خانه استیجاری خارج می‌شود و بعد از آن به خانه بازنگشته است. سرهنگ اسلامی مهر فرمانده انتظامی گراش روز ۱۴ خرداد بیان داشت که با تایید کشف این جسد گفت: بعد از تایید پزشک قانونی و مرجع قضایی هویت و دلیل مرگ قطعی خواهد شد.

جسد دوم مربوط به یک فروشنده اینترنتی تهرانی در نزدیکی گردنه بالنگستان در مسیر جاده فداغ  به ارد بوده که روز ۱۶ خرداد کشف شده است.  فرمانده انتظامی گراش  ضمن اعلام این خبر نیز به گریشنا گفته است: پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و بهتر است جزییات بیشتری از آن منتشر نشود. با توجه به این که جسد فاقد علائم ضرب و جرح است، در حال حاضر دلیلی بر قتل وجود ندارد و پرونده به عنوان کشف جسد در حال پیگیری است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از گریشنا،‌ اسلامی مهر در مورد زمان کشف جسد گفت: این فرد روز پنجشنبه(۱۵ خرداد)  به فداغ سفر می‌کند و در مسیر بازگشت بوده است. حدود ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ کشف جسد به نیروی انتظامی اعلام شده است. وی گفت: جسد مربوط به یک عکاس ۳۶ساله اهل اسلام‌شهر تهران بوده که به فروش اینترنتی لوازم عکاسی نیز اشتغال داشته است. در حال حاضر تحقیقات از افرادی به عنوان مطلع و مظنون در حال انجام است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین