شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

حسنی: شهرهایی که دانشگاه علوم پزشکی دارند، در وضعیت زرد قرار دارند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، گفت: همه شهرستان هایی که در استان الان در وضعیت زرد قرار دارند دانشکده علوم پزشکی دارند، چون بیماریابی آنها قوی‌تر است و نمونه…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، گفت: همه شهرستان هایی که در استان الان در وضعیت زرد قرار دارند دانشکده علوم پزشکی دارند، چون بیماریابی آنها قوی‌تر است و نمونه گیری از افراد بصورت مستمر انجام می‌دهند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جمع بخشدار و دهیاران بخش صحرای باغ در محل فرمانداری ویژه لارستان، در سخنانی اظهار کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان با مدیریت خوب، گام‌های مثبتی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، همچون ایجاد ایست و بازرسی و کنترل ها در ورودی و خروجی ها، تب سنجی، غربال گری ها، ضدعفونی کردن معابر، کوچه ها و مهمتر از همه جمع آموری کمک های معیشتی برای اقشار آسیب پذیر از کرونا برداشته‌اند.

وی گفت: انتظار است دهیاران مدیریت کرونا را جدی تر بگیرند و تحت هیچ شرایطی این مهم را عادی سازی نکنند و همچنان مبارزه با کرونا ویروس را اولویت اول فعالیت های خود قرار دهند.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح بخش ها و روستاها و طرح ها وبرنامه های مقابله ای با ویروس و همکاری های دستگاه های مسئول و مردم تا رفع ویروس منحوس کرونا بایستی همچنان ادامه یابد، تاکید کرد: هرچقدر بخشداران و دهیاران در این راستا فعال تر باشند ما در سطح شهرستان و استان موفق تر خواهیم بود.

حسنی تصریح کرد: باتوجه به لزوم پیشگیری از ویروس کرونا توسط مردم برای قطع زنجیره انتقال و کنترل ویروس، دهیاران و شوراهای این روستاها با همکاری مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت اقدام به آموزش اصول بهداشتی بیشتر به اهالی کنند.

معاون استاندار فارس با تاکید بر اینکه مردم هشدارهای ستاد مقابله با ویروس کرونا با رعایت بهداشت فردی را جدی تر بگیرند و برای جلوگیری از شیوع این بیماری با حضور در اماکن عمومی و پر جمعیت به گسترش آن دامن نزنند، افزود: همه شهرستان هایی که در استان الان در وضعیت زرد قرار دارند دانشکده علوم پزشکی دارند، چون بیماریابی آنها قوی‌تر است و نمونه گیری از افراد بصورت مستمر انجام می‌دهند و این خوب است چرا که بایستی افراد شناسایی شوند لذا از همه می خواهیم که این موضوع را مدیریت کنند و حساسیت لازم را داشته باشند و سطح هشدارها را بالا ببرند.

فرماندار ویژه لارستان در خصوص مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی بخشدار و دهیاران هم گفت: انشالله این مهم با کمک معاونت فرمانداری، مسئولین شهرستان و مدیران کل استانی حل و فصل می‌نماییم.

مهمترین مسائل و مشکلات مطرح شده توسط بخشدار و دهیاران بخش صحرای باغ، تسریع در گازرسانی، استقرار نیروی ثابت ثبت احوال و دامپزشکی، مشکلات مخابرات و غیره بود که توسط فرماندار و معاونین پیگیری گردید.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین