شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

رعایت پروتکل های بهداشتی در لارستان وارد فاز سختگیرانه تری شد

بنا به اطلاعيه شماره ٣٦ ستاد مبارزه با كرونا لارستان، رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان وارد فاز سختگیرانه تری شد. به گزارش میلاد لارستان، ستاد مبارزه با کرونا…

بنا به اطلاعيه شماره ٣٦ ستاد مبارزه با كرونا لارستان، رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان وارد فاز سختگیرانه تری شد.

به گزارش میلاد لارستان، ستاد مبارزه با کرونا لارستان با صدور اطلاعیه شماره ۳۶، به منظور کنترل بهتر بیماری کرونا، وارد فاز سختگیرانه تری شد. در این اطلاعیه آمده است:

همشهريان و مردم شریف منطقه لارستان بزرگ؛ همانگونه كه مستحضريد پس از راه اندازي و شروع به كار آزمايشگاه تشخيص كوويد ١٩ در شهر لار و متعاقب آن بيماريابي براي تشخيص مبتلايان به ويروس كرونا، در چند روز اخير شاهد سير صعودي اين بيماري بوده ایم كه هم اكنون دغدغه و حساسيت موضوع در جهت پيشگيري و كنترل بيماري براي همه آحاد مردم و مسئولين، امري ضروري است، لذا با توجه به موارد فوق از عموم مردم عزیز خواهانيم با جديت و حساسيت بيشتر و با رعايت فاصله گذاري اجتماعي و در صورت امكان به جزء مواقع ضروري از منزل خارج نشويد و با رعايت كليه موارد و پروتكل هاي بهداشتي، عزم خويش را جزم كرده تا به مدد الهي كرونا را شكست دهيم، علي ايحال در جهت كمك به شرايط موجود و عبور از شرايط پيش رو اعلام مي داریم :

۱- از اين پس مراجعه افراد و ارباب رجوع به ادارات، بانكها، شركتها، دفاترخدماتي و …بايد با ماسك و دستكش و يا استفاده از مواد ضدعفوني دست باشد، در غير اينصورت از ورود آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.
۲-كسبه و اصناف، مجتمع ها، بازارها و پاساژها ضمن رعايت موارد بهداشتي بر اساس پروتكل هاي اعلامي از سوي وزارت بهداشت و درمان از ورود مشتريان بدون ماسك و دستكش جدا خودداري نمايند.
۳- در جهت كنترل و نظارت براي پايش موارد فوق، گشت سيار اين ستاد با بازديد مستمر و سركشي نسبت به كنترل و رعايت مسايل ياد شده، اقدام لازم به عمل خواهد آورد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۴:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین