پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

حسین‌زاده: مجلس یازدهم به دنبال احقاق حقوق مردم است

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس گفت: مجلس یازدهم با نظارت کافی و دقیق، به دنبال احقاق حقوق ملت خواهد بود. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس گفت: مجلس یازدهم با نظارت کافی و دقیق، به دنبال احقاق حقوق ملت خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خانه ملت حسین حسین‌زاده ، به لزوم نظارت قوی از سوی نمایندگان بر عملکرد دولت برای رفع موانع اقتصادی و اداری پیش روی مردم اشاره کرد و گفت: مجلس گام دوم انقلاب ریل گذاری مناسب اقتصادی برای حل مشکلات مردم برنامه ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است. وی در ادامه افزود: مجلس هیچ دشمنی با دولت ندارد، اما از حق ملت و کوتاهی دولتمردان در عدم انجام وظایف خود در قبال مردم هم عقب نشینی نخواهد کرد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با اشاره به اینکه نمایندگان این دوره می‌خواهند دولت را در ریل خدمتگزاری به مردم قرار دهند، تاکید کرد: نمایندگان به دنبال تقویت بعد نظارتی بودند تا اینکه دولت در ریل خدمت به مردم قرار گیرد و از همه مهم‌تر بحث معیشت و بهبود فضای کسب و کار از دغدغه‌های اصلی مجلس بوده که امیدواریم در این راه به خوبی قدم برداریم.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: ما اعلام کردیم که طرح شفافیت را قبول داریم و باید اجرایی شود؛ لذا این مهم به بخش‌های گوناگون که مصداق آن هم قوه مجریه بوده باید تعمیق داده شود.

حسین‌زاده اظهار کرد: قوه مقننه بعد نظارتی خود را بر عملکرد مسئولان قوه مجریه تقویت می‌کند، کما اینکه در حال حاضر این کار را شروع کرده‌ایم و با این کار مقابل فسادهای اقتصادی و اداری ایستادگی خواهیم کرد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “حسین‌زاده: مجلس یازدهم به دنبال احقاق حقوق مردم است”

  1. ناشناس گفت:

    چون انتخاب شده ای همه همین شعار می دهندیکی دوسالی که گذشت دیگه خبری از حقوق مردم نیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین