جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

جلسه هم اندیشی هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اوز با مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

جلسه هم اندیشی هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز با مهدی زارع ریاست دانشگاه آزاد اسلامی  در سالن کنفرانس شهید بزرگ نیا دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. به…

جلسه هم اندیشی هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز با مهدی زارع ریاست دانشگاه آزاد اسلامی  در سالن کنفرانس شهید بزرگ نیا دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از یزدانی خبرنگار خبرگزاری آنا ، در ابتدای این جلسه که با حضور شهردار اوز برگزار شد؛ مهدی زارع ضمن تشکر از فعالیت های صادقانه اعضای هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز، اظهار کرد: تعاملات خوب و سازنده بین این مرکز دانشگاهی و واحد مادر، یکی از دلایل پویایی مرکز اوز نسبت به دیگر دانشگاه های منطقه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان افزود: حضور خیران و نیک اندیشان بی شمار در آن شهرستان، باعث پیشرفت سریع منطقه اوز شده و تاسیس این مرکز دانشگاهی توسط آنان، نشان دهنده نگاه راهبردی و کلان مردمان فرهنگ دوست این منطقه از کشور اسلامیمان است.

زارع خاطر نشان کرد: با شروع ویروس کرونا، هر چند مشکلات جدی در مسیر آموزش عالی کشور ایجاد شد؛ اما با مدیریت مسئولین دلسوز سازمان و همکاران ساعی واحدها در سراسر کشور، امکان زیر ساخت جهت تشکیل کلاس ها به صورت برخط در کمترین زمان ممکن فراهم شد که این امر نشان دهنده ظرفیت های بزرگ در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی است.

در این نشست، شهردار اوز ضمن تشکر از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با مرکز دانشگاهی اوز گفت: امید است با توجه به سیاست های کلان مدیران کشور، دانشگاه آزاد اسلامی فضا را برای شکوفایی استعدادهای جوان منطقه و شهرستان فراهم کند.

مسعود کراماتی بیان کرد: شهرداری اوز آماده هر گونه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی لارستان  بوده و خود را ملزم به پشتیبانی از این مرکز علمی می داند.

در این جلسه ،عبد العزیز خضری ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های مرکز اوز اظهار کرد: حس همدلی و همراهی بین مجموعه دانشگاهی واحد و مادر، بدون کمترین هزینه مادی زبانزد خاص و عام بوده و عاملی جهت غلبه بر مشکلات پیشرو است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز، ضمن تشکر از همکاری های خوب و سازنده واحد لارستان از مسئولین و مدیران این واحد درخواست کرد تا همچنان در زمینه های آموزشی و دانشجویی این همکاری ها ادامه یابد.

 س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۸:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین