شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

حسین زاده: اقدامات عاجل درخصوص کنترل شیوع کرونا در 4شهرستان صورت پذیرد

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در طی نامه ای به فرمانداران حوزه انتخابیه، خواستار پیگیری فوری در خصوص کنترل شیوع این بیماری در سطح…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در طی نامه ای به فرمانداران حوزه انتخابیه، خواستار پیگیری فوری در خصوص کنترل شیوع این بیماری در سطح شهرستان‌ها شد. به گزارش مبلادلارستان به نقل از روابط عمومد دفتر نماینده مردم در متن نامه حسین زاده آمده است:

فرمانداران محترم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز

با سلام و احترام
با توجه به روند افزایش بی‌سابقه مبتلایان به بیماری کرونا در منطقه‌ی جنوب فارس، شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز، لازم است اقدامات عاجل و فوری در خصوص کنترل شیوع این بیماری در سطح شهرستان صورت پذیرد و گزارش کامل مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا و همچنین اقدامات صورت گرفته در این مورد به دفاتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

ضمن قدردانی از زحمات ستاد محترم مقابله با بیماری کرونا و پرسنل زحمت‌کش بهداشت و درمان، بدیهی‌ است تصمیمات این ستاد در شهرستان‌ می‌بایست در راستای حفظ سلامت جامعه و با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی مراجع ذی‌صلاح و شرایط روز منطقه اتخاذ شود و مراتب امر جهت استحضار به اطلاع مردم شریف برسد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “حسین زاده: اقدامات عاجل درخصوص کنترل شیوع کرونا در 4شهرستان صورت پذیرد”

  1. لارستانی. کارمند. وکرنا گفت:

    برای نظارت. بیشتر بر شیوع بیماری. کرنا که در کل منطقه زیاد. شده است نماینده مجلس باید به کمک علوم پزشکی. وبیمارستانهای. منطقه. بشتابد درغیر. اینصورت کار. خراب تر میشود ومردم. معمولی هم. که فکر. نان. هستند وکمتر. اطلاع. دارند. رعایت. پروتکل های. بهداشتی نمیکنند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین