جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

برقراری خدمات پهن باند موبایل در 5 روستای لارستان و اوز

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از بهره مندی ۵ روستای شهرستانهای لارستان و اوز از خدمات پهن باند تلفن همراه خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از بهره مندی ۵ روستای شهرستانهای لارستان و اوز از خدمات پهن باند تلفن همراه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری شبستان، با اشاره به اینکه سهم استان فارس ۹۲ روستا در قالب ۲۸ سایت است، تاکید کرد: فارس در این پروژه از لحاظ تعداد سایت استان سوم و از لحاظ تعداد روستا استان چهارم کشور است.

وی با برشمردن روستاهای مختلف در شهرستانهای استان فارس افزود: پنج روستای لارستان با نام های «علی آباد»، «کهنه جدید»، «کهنه» بخش مرکزی، «هود» و «کهنه» بخش اوز با تعداد یک هزار و ۸۲۱ خانوار و جمعیت ۶ هزار و ۵۹۷ نفر و تکنولوژی ۳G و سرمایه گذاری بخش خصوصی در این پروژه به پهن باند اضافه می شوند.

وی با اشاره به اینکه مجموع کل روستاهای تحت پوشش تحت پوشش خدمات پهن باند تلفن همراه در استان فارس، ۹۲ روستا است که در ۱۵ شهرستان مستقر هستند، تاکید کرد: سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان فارس میزان ۱۲ میلیارد و یکصد میلیون تومان و سرمایه گذاری بخش دولتی (USO) در استان فارس میزان ۹ میلیارد تومان بود که در مجموع ۲۱ میلیارد و یکصد میلیون تومان در این پروژه سرمایه گذاری شده است.

سهرابی با اشاره به اینکه هدف گذاری وزارت خانه برای این توسعه و همچنین توسعه بخش های فناوری، خرداد ۱۴۰۰ بود که این هدف گذاری به خاطر شیوع بیماری کرونا در فروردین ۹۹ اجرایی شد، افزود: امید داریم تا پایان سال دسترسی روستاهای بالای ۲۰ خانوار را به دسترسی اینترنت فراهم کنیم، تاکنون ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت دسترسی دارند که بیش از ۲۰۰ روستا هنوز به این مهم دست نیافته اند که سعی می کنیم تا پایان سال آن روستاها هم به اینترنت دسترسی یابند چرا که توسعه اینترنت در آموزش، سلامت، بانکداری، کشاورزی و غیره موثر زیادی دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین