جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14
باپیگیری علیشیر و همکاری استان:

خانه هلال در بیرم راه اندازی می شود

طی جلسه مشترک رئیس دفتر نماینده مردم در لارستان با معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس و مدیر جمعیت هلال احمر لارستان و با هماهنگی هلال احمر استان…

طی جلسه مشترک رئیس دفتر نماینده مردم در لارستان با معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس و مدیر جمعیت هلال احمر لارستان و با هماهنگی هلال احمر استان فارس، خانه هلال در بخش بیرم راه اندازی می شود.

خوبیار، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس با اشاره به زلزله های اخیر در جنوب فارس گفت: ‌بخش عمده ای از زلزله های اخیر در بخش بیرم لارستان رخ داده و بنا به تاکید و پیگیری دفتر نماینده و مطالبه مردم و همچنین مسئولان امر مبنی بر ایجاد نمایندگی هلال احمر در این بخش و ضرورت اقدام های امدادی سریع به مردم  راه اندازی خانه هلال در این منطقه ضروری به نظر می رسد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا وی بیان کرد: البته این خانه با نظارت جمعیت هلال احمر فارس و شهرستان لارستان فعالیت و بخشی از نیازها و تجهیزت لازم امداد و نجات را نیز این جمعیت تامین خواهد کرد.

معاون امداد و نجات هلال احمر فارس بیان داشت: یکی از اهداف مهم استقرار و راه اندازی خانه هلال در بخش ها و حتی روستاهای مختلف ارتقای سطح آموزش، مهارت آفرینی ، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی مردم در قبال حوادث و بلایای طبیعی و چگونگی مواجهه با این حوادث است.

وی بیان داشت: بخش بیرم و مناطق جنوبی استان فارس محل جولان حوادث و بلایای طبیعی از جمله قرار گرفتن این منطقه بر روی گسل زلزله است که بدون شک راه اندازی خانه هلال در بخش بیرم کمک شایانی به کاهش میزان خطرات و آسیب های ناشی از حوادث در این حوزه خواهد کرد.

مصیب علیشیر، رئیس دفتر نماینده مردم در لارستان نیز در این خصوص اظهار داشت: تاسیس این خانه هلال که با رویکرد داوطلبانه و مردمی خواهد بود نقشی تاثیر گذار در ارتقای سطح فرهنگ سازی عمومی و مهارت افزایی و توانمند سازی جوامع محلی برای مقابل با حوادث طبیعی خواهد داشت.

علیشیر ادامه داد: همچنین ایجاد این خانه هلال می تواند تا حدود زیادی در زمینه ایجاد آرامش اولیه در مردم در زمان وقوع حوادث موثر باشد و نقش مکمل نیز برای نمایندگی هلال احمر لارستان را ایفا کند.

وی به وقوع زلزله های بخش های جنوبی فارس و بیرم نیز اشاره کرد و گفت: رسانه ها در این زمینه ضمن اطلاع رسانی به موقع و ایجاد حساسیت برای مسئولان امر حتی در سطح ملی نقش مهمی نیز در آرامش بخشی به مردم و مناطق زلزله زده ایفا کردند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین