سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

ارائه ظرفیتهای حوزه انتخابیه در دیدار نماینده مردم با معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران کشور

در دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران خواسته های مختلف مردم منطقه و لزوم پیگیری در این خصوص مورد اشاره قرار گرفت. به…

در دیدار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران خواسته های مختلف مردم منطقه و لزوم پیگیری در این خصوص مورد اشاره قرار گرفت. به گزارش میلادلارستان به نقل از دفتر نماینده‌ی مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، حسین زاده طی دیداری با سردار نقدی، معاون هماهنگ‌کننده‌ی سپاه پاسداران مسائل و چالش‌های کشور و حوزه‌ی انتخابیه را مورد بررسی قرار داد.

 نماینده مردم با برشمردن ظرفیت‌های جنوب استان فارس و حوزه انتخابیه، خواستار توجه و پیگیری لازم در حوزه‌های مختلف شد.  در این دیدار که سردار سرور‌زاده، رییس قرارگاه سازندگی بسیج استان فارس نیز حضور داشت، حسین‌زاده ضمن قدردانی از عملکرد و تلاش‌های قرارگاه سازندگی بسیج استان در ایام کرونا، خواستار توجه و پیگیری بیش از پیش این سازمان شد.

 سرداران نقدی و  سرورزاده ضمن آرزوی توفیق برای نماینده مردم در مجلس، با ارائه‌ی راهکارهایی بر لزوم همکاری سپاه و بسیج با وی تاکید نمودند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۴:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین