جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

شرکت برق اوز از ناحیه به اداره ارتقاء پیدا کرد

تشکیلات اداری برق شهرستان از ناحیه به اداره ارتقاء پیدا کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پیام دانش، طی آئینی با حضور مهندس احمدرضا باقری، مشاور مالی، پشتیبانی…

تشکیلات اداری برق شهرستان از ناحیه به اداره ارتقاء پیدا کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پیام دانش، طی آئینی با حضور مهندس احمدرضا باقری، مشاور مالی، پشتیبانی و قایم مقام مدیر عامل شرکت توزیع نیروی انسانی برق استان فارس، تشکیلات اداری برق شهرستان از ناحیه به اداره ارتقاء پیدا کرد و مهندس علی لشکری به عنوان مدیر آن معرفی شد.

در این نشست مهندس علی اصغر علی پور، فرماندار، از خدمات و زحمات مهندس محمدرضا عباسی، رییس سابق برق اوز، قدردانی کرد.

در این جلسه که در محل دفتر فرماندار برگزار شد، مهندس لشکری به عنوان مدیر جدید معرفی و از خدمات شایسته مهندس عباسی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در ادامه در خصوص مسائل و مشکلات برق شهرستان در حوزه شهری و روستایی مذاکره و مقرر شد با تامین ۵۰ درصدی اعتبارات از محل ردیف های در اختیار فرمانداری و ۵۰ درصدی اعتبارات ردیفهای در اختیار مدیر عامل شرکت توزیع برق استان، موضوع افت ولتاژ و تقویت برق شهرستان به صورت مشارکتی اجرایی شود.

ضمناً در ادامه جلسه در خصوص احداث ساختمان برق شهرستان بوسیله شرکت توزیع برق از محل اعتبارات دولتی در اختیار مذاکره و با اختصاص زمین در سایت اداری بدین منظور توافق شد.

در ادامه فرماندار شهرستان اولویت خود را در حوزه انرژی در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری انرژی پاک بالاحض در حوزه برق تعریف و مقرر گردید شرکت برق استان هماهنگی‌های لازم را در اجرای این طرح ها به عمل آورد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “شرکت برق اوز از ناحیه به اداره ارتقاء پیدا کرد”

  1. لاری گفت:

    شهرستان اوز. شایستگی دارد که. همه. ادارات ان. ارتقا پیداکند اینشالله تمام اداره. ها ونهادهای. یک. شهرستان. مستقل در اوز. تاسیس شوند. ما. لاریها از. پیشرفت اوز خوشحال میشویم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین