جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

طیبی:‌پیست اتومبیل‌رانی لارستان آماده است؛‌ پیست موتورسواری نیازمند اختصاص مکان،‌ شهردار،‌فرماندار و نماینده حمایت کنند

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان  پیرامون آخرین وضعیت پیست اتومبیل رانی و موتور سواری لارستان اظهار داشت: پیست اتومبیل رانی تقریبا آماده بوده و ۵ درصد پایانی کار خود را…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان  پیرامون آخرین وضعیت پیست اتومبیل رانی و موتور سواری لارستان اظهار داشت: پیست اتومبیل رانی تقریبا آماده بوده و ۵ درصد پایانی کار خود را می‌گذراند اما پیست موتور سواری نیازمند  تخصیص مکان مناسب به این امر می باشد که لازم است مسئولان شهرستان از جمله شهرداری ، منابع طبیعی،‌فرمانداری،‌نماینده مردم و… حمایت نمایند.

چندی پیش تیتر یک  شماره   ۱۵۰۴ میلادلارستان آخرین وضعیت پیست اتومبیل رانی و جای خالی پیست موتور سواری لارستان را متذکر شده و خواستار پیگیری موضوع از سوی مسئولان گردید.

بر همین اساس رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان  در مصاحبه با میلاد لارستان  طی سخنانی آخرین اقدامات صورت گرفته پیرامون پیست اتومبیل رانی شهرستان را مربوط به بهمن ماه۹۸ اعلام نموده و اظهار داشت:  در آن با زمان با حضور مسئولین و ورزشکاران بزرگترین پیست آفرود کشور احداث شد . در ادامه برنامه درختکاری به منظور ایجاد فضای سبز نیز در موقعیت پیست با همکاری اداره منابع طبیعی لارستان صورت پذیرفت.

طیبی افزود:‌ مقرر شده بود که فعالیت های پایانی احداث پیست با حضور ناظر فدراسیون قبل از عید صورت پذیرد اما متاسفانه بیماری کرونا این اتفاق را منتفی کرد،‌اما اقدامات و برنامه های مختلفی با تلاش آفرودسواران شهرستان در پیست صورت گرفته و لاستیک هایی در آنجا جمع شده تا دکور پیست آماده سازی گردد زیرا این اتفاق نیازمند زیباسازی های خاص است و اهداف باید در پیست تعبیه شود.

وی با بیان اینکه این پیست شامل گودال ها و موانع خاصی است که برای آفرود و موتور کراس میتوان از آن استفاده نمود اظهار داشت: منتظر هستیم تا موضوع ویروس کرونا به پایان برسد تا بتوانی احداث و زیباسازی محل را  مجددا ادامه داده تا  موتورسواران کراس و آفرودسواران از آنجا بهره ببرند.

طیبی افزود: خوشبختانه با توجه به وسعت زمین برنامه های مختلف رشته های مرتبط با ماشین سواری و موتورسواری را می توان در آن زمان متصور بود  که البته نیاز به بودجه های کلان داشته  و در حال حاضر باید صبر نمود بودجه تزریق شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان  اظهار داشت: در مجموع پیست اتومبیل رانی  آماده است و در بحث سخت افزاری نیز بالغ بر ۲۰ میلیون تومان هزینه شده است و تقریبا ۵ درصد پایانی کار خود را می‌گذراند تا نماسازی و زیباسازی نیز به پایان برسد و  امید است با افتتاح این پیست بتوان برنامه ای در حد کشور به انجام رساند.

وی در خصوص پیست موتور سواری و مانور موتور سواران نیز اظهار داشت:  اگر چه پیست اتومبیل رانی در اصل مربوط به فعالیت آفرود سواران خواهد بود اما موتورسوارانی که در شهر مخصوصا در روزهای جمعه با موتور خود در مکان هایی از شهر مانور می‌دهند حاضر نمی‌شوند برای تمرین به مکان پیست فعلی  بیایند،‌چرا که فعالیت موتور سواری نیازمند زمین آسفالت می باشد که باید این زمین در جایی نزدیک شهر انتخاب و آسفالت شود که هم موتورسواران راغب به حضور در آن باشند و هم مردم حاضر شوند جهت تماشا در آن مکان حضور یابند.

طیبی اظهار داشت:  در شهرستان های دیگر استان فارس با همکاری ادارات مرتبط زمینی در اختیار موتورسواران قرار داده شده که حداقل دو هزارمتر مربع است و با آسفالت آن زمین موتورسواران به حرکات نمایشی در آن می‌پردازند و از خطرات احتمالی در شهر کاسته می شود.

وی در پایان گفت: از مسئولین شهرستان اعم از فرماندار، نماینده ، شهردار، منابع طبیعی و ادارات مرتبط دیگر خواستاریم تا با همکاری یکدیکر برای موتورهای سنگین و کراس زمینی را در نزدیکی شهر انتخاب و آن را آسفالت نمایند تا این افراد حرکات نمایشی خود را در آنجا انجام داده و از خطراتی که مخصوصا در روزهای جمعه متوجه شهروندان میشود کاسته شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین