جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

درخواست استاندار از فرمانداران 36 شهرستان فارس برای حمایت از تولید

استاندار فارس از فرمانداران ۳۶ شهرستان این استان خواست حمایت و تلاش برای تحقق جهش تولید را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

استاندار فارس از فرمانداران ۳۶ شهرستان این استان خواست حمایت و تلاش برای تحقق جهش تولید را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صداوسیما،سه ماه از نامگذاری سال ۱۳۹۹ تحت عنوان سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گذشت که در فصل بهار در استان فارس در کنار تلاش برای سیاست‌گذاری، گام‌های عملیاتی نیز برای تحقق شعار سال برداشته شده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹، سال جدید را سال «جهش تولید» نام‌گذاری کردند و فرمودند: کسانی که دست‌اندرکار هستند جوری عمل کنند که تولید ان‌شاءالله جهش پیدا کند و یک تغییر محسوسی در زندگی مردم ان‌شاءالله به وجود بیاورد.

این شعار از ابتدای سال در بخش‌های مختلف استان فارس به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گرفت و بر تلاش برای تحقق آن تاکید شد.

عنایت الله رحیمی استاندار فارس در این زمینه گفت: سال ۱۳۹۹ تحت عنوان سال جهش تولید نام گذاری و برای آن هدف گذاری شده است و طبیعتا ما نیز با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های دولت و اسناد بالادستی برای تحقق این هدف تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امسال با توجه به مزیت‌های نسبی استان، سابقه تاریخی فعالیت‌های استان در بخش‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری و خدمات هدف‌گذاری می‌کنیم تا بتوانیم صنایعی را که در دست اجرا داریم سریعتر به بهره‌برداری برسانیم.

استاندار فارس از فرمانداران ۳۶ شهرستان این استان خواست حمایت و تلاش برای تحقق جهش تولید را از جمله اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین